2017. november 3., péntek

OUTFIT - Autumnal Minimalism

Az előző outfit bejegyzésben már említettem, hogy mennyire imádok túlméretezett kötött pulóvereket hordani hűvösebb időben. Szerintem már vagy 3 éve vadászom egy ilyen pulóver ruhára, és végre a Romwe oldalán találtam egyet, aminek a hossza is elég jó (magas vagyok, ezért a legtöbb ruhát túl rövidnek érzem magamon), meg persze kényelmes és meleg is.
Nem akartam elvenni a ruha gyönyörű minimalista stílusát, ezért csak egyszerű fekete harisnyát, cipőt és kabátot húztam hozzá. Sajnos ez a szürke darab már nem elérhető a Romwe oldalán, de több hasonló ruhát találhattok még, EZ például szerintem elképesztően jól néz ki, fel is került a kívánságlistámra.
In the previous outfit post I already mentioned how much I love to wear oversized knitted sweaters on cooler days. I think I had been looking for a sweater dress for 3 years now but finally I found one on Romwe which lenght is long enough (I am tall so I feel most of the dress too short), and of course warm and soft too.
I did not want to steal the beautiful minimalist style of this dress so I just decided to wear it with black tights, boots and coat. Unfortunately this grey item is not availabe anymore but you can find HERE many similar dresses, for instance I think THIS one is amazing, I put it on my whistlist.


Dress: ROMWE / Shoes: CCC / Sunglasses: Szia+ / Coat: second-hand
















Fotók: Exkluzive


2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!