2017. április 13., csütörtök

Perla - Hidratálás, sminklemosás, arctisztítás 1 termékkel?

Két hónapja kezdtem el használni a Perlát, úgyhogy már elég alaposan megismerkedtem vele ahhoz, hogy egy autentikus cikk születhessen róla. Bevallom őszintén; először kicsit szkeptikus voltam vele kapcsolatban, hiszen nagyon sok mindent ígér egyszerre: eltávolítja a sminket, tisztít, táplál és hidratál, mindezt csakis természetes összetevőkkel, ráadásul a termék minden bőrtípusnak megfelel, még a zsíros és a száraz bőrnek is egyaránt. Ilyen ígéretekkel a Perla igencsak kemény fába vágta a fejszéjét! Ha kíváncsi vagy, hogy nálam hogy teljesített, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!

Először is szeretnék pár fontos információt megosztani veletek a termékről. A Perlát Regina készíti (a blogját ITT találjátok), aki a szívét-lelkét beletette a Perlába, és ő is vegán életmódot folytat, így maga a termék is mindenféle állati eredetű összetevőtől és állatkísérletektől mentes. Fő célja az volt, hogy egyetlen kis üvegcsében megtalálható legyen mindaz, amire egy nőnek (és egyébként férfinak is) szüksége lehet arcápolás terén.

Az összetevőit öröm átböngészni, hiszen csakis organikus, hidegen sajtolt olajokat és illóolajokat találhatunk köztük. Csak hogy párat említsek: szőlőmagolaj, tamanu, ricinusolaj, ligetszépe olaj, arany jojoba, római kamilla, teafa, pálmarózsa stb.

A csomagolása nagyon elegáns és letisztult, ez a képeken remekül visszaköszön, az adagolása pedig egy pumpás fejjel lett megoldva, így abszolút higiénikus is, ami arcápolás terén ugye különösen fontos.

Első használatkor az illata volt az, amivel egyből megfogott: egészen pontosan a zserbóhoz tudnám hasonlítani. :) Mindig a nap végén, esténként szoktam a bőrömbe masszírozni, nagyon kellemes, nyugtató hatása van. Ez után egy meleg törülközőt helyezek az arcomra, amit fél percig rajtahagyok, hogy a pórusok kellően kitágulhassanak, az olajok pedig így tudják kellőképp kifejteni hatásukat.
Már első kipróbálás után is egyből sokkal puhábbnak és makulátlanul tisztának éreztem a bőröm. Tényleg minden sminket és szennyeződést tökéletesen eltávolít. Eleinte mindig külön sminklemosóval lemostam a szemsminkem nagyját, majd csak utána használtam a Perlát, mert tényleg nem gondoltam volna, hogy minden sminket képes lemosni. Egy utazásom során viszont elfelejtettem sminklemosót vinni magammal, csak a Perla volt nálam, de nagy meglepetésemre tényleg mindent alaposan eltávolított az arcomról.


Kombinált bőröm van, az orcáim és az orrom körül az arcom hajlamos a kipirosodásra, szárazságra, a homlokomon viszont néha megjelennek apróbb pattanások és az a terület kifényesedésre is hajlamos. Ahogy feljebb már említettem; az érzékenyebb területeket szépen hidratálta, de arra még kíváncsibb voltam, hogy mit fog majd tenni az arcom olajosabb területével, mivel a Perla minden bőrtípus számára ajánlott. Nagy örömömre a pattanásaimat szinte teljesen eltüntette, már csak akkor jelenik meg 1-2, ha a kelleténél több olajos magvat fogyasztok. Napközben gyakran beolajosodott és fénylett a homlokom, de már az is teljesen eltűnt. Igazából utóbbinak örülök a legjobban, mert az nagyon zavart, és nem igazán tudtam vele mit kezdeni.


Összességében tehát csakis ajánlani tudom, mert egy 100%-ban természetes, vegán és állatkísérletektől mentes termékről van szó, ami bármilyen bőrtípus számára megfelelő, hidratál, táplál és még remekül tisztít is. Utazáskor is nagyon praktikus, hiszen így csak egyetlen egy arcápolási terméket kell magunkkal vinnünk, amit egyébként akár az egész test hidratálására is használhatunk.

A Perla hivatalos oldalát IDE kattintva találod, ahol meg is tudod rendelni, illetve bővebb leírást is találsz róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!