2017. március 4., szombat

TESZT - Inecto Naturals kókuszos sampon és hidratáló krém

Korábban már két tesztelős bejegyzés is volt Inecto Naturals termékekkel (itt és itt), a hajolajat pedig külön már kedvences posztban is megemlítettem. Sosem csalódtam még egy Inecto termékben sem, szuper vegán, és állatkísérletektől mentes márka. :) Ezúttal egy kókuszos sampont, és egy hidratáló krémet fogok tőlük véleményezni, amit egyébként még karácsony után szereztem be a dm-ben, együtt voltak csomagolva egy díszdobozba, leértékelve vásároltam őket.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!


INECTO NATURALS KÓKUSZOS SAMPON (949 Ft/500 ml)
Nagy reményeket fűztem ehhez a samponhoz, mivel előtte már próbáltam hajra való terméket az Inecto Naturals-től (a hajolajat), és az abszolút a kedvencem lett.
Kezdjük a csomagolással; a kupak jól zár, a dizájn jól néz ki, és ezért a nagy 500 ml-es kiszerelésért külön piros pont jár.


Az illatától tartottam, mert nem igazán szeretem a kókuszt, se ízre, se illatra, viszont ez még számomra is kellemes, nem az az erős, tolakodó kókuszillat, nagyon lágy és visszafogott. Hajmosás után egyébként már kevésbé érezni, inkább csak olyan "tisztaság" illat marad utána.
Maga a sampon jól habzik, tökéletesen tisztít és csodálatosan puhává varázsolja a hajat. Kicsit féltem, hogy hogy fogok majd jó minőségű és egyben nem túl drága vegán és CF sampont találni, de ez minden várakozásomat fölülmúlta, 5*-ös termék, biztosan újra fogom venni. :)



INECTO NATURALS PURE COCONUT HIDRATÁLÓ KRÉM (250 ML)
Ez az első Inecto termék, amit biztosan nem vennék újra, pedig az argánolajos testápolójuk kiemelkedően jól teljesít, ezért nem is értem, hogy hogy lehet ekkora különbség két Inecto hidratáló között.
Akárcsak a samponnak, az illata ennek is kellemes, de már alapból a csomagolása sem túl praktikus, hiszen ez a tégelyes megoldás nem a leghigiénikusabb. Könnyed krémről van szó, ami hamar beszívódik, viszont a hatása használat után kb fél óráig érezhető, kicsit hidratál és puhít, aztán mintha be sem krémeztem volna magam.


1 megjegyzés:

  1. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then golden dress shows the neat and pure of a girl.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!