2016. december 22., csütörtök

SheIn kívánságlista

Az utóbbi időben már az Ebay-en kívül is elkezdtem különböző webshopokat bújni, mert azt vettem észre, hogy sokszor sokkal egyedibb darabokat találni az internetet böngészve, mint az üzletekben, ráadásul általában jóval olcsóbban is kijövök a végén. Az egyik kedvencem a SheIn lett, tőlük már korábban két ruhadarab is érkezett, ITT és ITT láthattok velük outfit posztot. Szeretem, mert nagyon jó áron ki lehet fogni náluk különleges darabokat, amik jó minőségűek is, és mindig van valamilyen akciójuk. A szállítás sajnos csak 50$ fölött ingyenes, viszont gyakran akció keretein belül díjtalanul postáznak, de szerintem a legjobb, ha ketten vagy akár többen összeálltok és együtt rendeltek, így nem kell fölöslegesen ráfizetni a rendelésre. :) Most az aktuális tíz kedvencemet gyűjtöttem nektek össze, a teljes bejegyzésért, és a linkekért kattintsatok tovább!

1. ZÖLD PULÓVER - Pulóvermániás vagyok, erre egyre inkább kezdek rájönni, ebbe a kívánságlistába is csak négy darab került belőlük... Remekül kombinálhatóak, kényelmesek, melegen tartanak és csinosak is. Azt azért szeretném hozzátenni, hogy pulcsikat én csakis rendelni szoktam, mert - biztos már a legtöbbeteknek szemet szúrt - az üzletekben nevetségesen drágán árulják őket, simán elkérnek 10-20 ezer forintot is egy kötött darabért.


3. KÖTÖTT RUHA - Úgy gondolom, hogy ez a hűvösebb napokra egy alapdarab, amit sokféleképpen lehet hordani, úgyhogy jó lenne már nekem is beszereznem egyet.

4. KHAKI SZÖVETKABÁT - Imádom a szövetkabátokat, legszívesebben minden télen 10-15 félét hordanék felváltva.

5. GALLÉROS RUHA - Minden őszinteséggel állítom, hogy körülbelül már három éve ilyen fehér galléros ruhára vadászom, de egy üzletben sem találtam még ilyet, vagy ha a kezem ügyébe is akadt egy, akkor az árával volt problémám.



8. FEKETE RUHA - Ez szintén egy egyszerű darab, de nagyon olcsó, és még nyárra is jó lehet, úgyhogy erősen gondolkozom rajta. :)

9. MINTÁS HÁTIZSÁK - Ez a táska nálam szerelem volt első látásra, előbb vagy utóbb biztosan meg fogom rendelni, szerintem gyönyörű.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!