2016. november 29., kedd

OUTFIT - Flowers of winter

Ezennel bemutatom a kedvenc téli szettem! :) Kényelmes, meleg, csinos és egy kicsit még ki is tűnik a szürke téli tömegből. A hidegebb időkre nekem az extra vastag harisnya, szoknya plusz meleg pulcsi hármas vált be a legjobban, általában ezeket szoktam variálni. Most éppen ez a virágos Romwe darab a kedvencem, amibe egyből beleszerettem, már alig vártam, hogy meghozza a postás.
Ha télen szoknyás look-ot posztolok, akkor általában mindig megkérdezi valaki, hogy nem fázom-e, nos, a válasz nem, és részletesebben is írtam erről még az év elején, ITT találjátok a szoknyás bejegyzést.
A további képekért kattints tovább!



Pulóver: Romwe / Szoknya: H&M / Csizma: Humanic / Zokni: Pull&Bear / Nyaklánc: Ebay / Napszemüveg: Ebay















Fotók: Exkluzive


7 megjegyzés:

  1. ((nem fázom-e->ige után kell az e; bocsiiii, csak ebben nyelvtannáci vagyok xd))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem így is értelmes, nem értem, minek kell belekötni... Ha már itt tartunk, nem teszünk két zárójelet. ;)

      Törlés
    2. Én is gondolkoztam rajta, hogy hova tegyem azt az 'e' betűt, de végül a 'nem' után hagytam, nekem úgy jobban hangzott, de köszi, javítottam. :)

      Törlés
  2. Nagyon csini mindegyik szokbnyás outfited :) én szörnyen fázós vagyok és nagyon utálom xd ráadásul a sulinkban sincs nagyon meleg, ott meg ugye ücsörögni kell csak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát igen, azért azzal is szerencsés vagyok, hogy sosem voltam egy fázós típus. :)

      Törlés
  3. Great skirt looking so pretty....
    Regards.
    Walkindiscount.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!