2016. június 5., vasárnap

Májusi kedvencek

Rég volt már kedvences bejegyzés, pedig nagyon szeretitek ezeket, de sajnos nem minden hónap végén tudok összeszedni több mint négy tárgyat, annyi mindennek meg nem szívesen szánok külön bejegyzést.
A május viszont az egyik kedvenc hónapom, minden évben nagyon mozgalmas és csodálatos, ráadásul a szülinapomat is ekkor ünneplem. Most is rendkívül eseménydúsra sikeredett, egyrészt a franciaországi utazásom miatt, másrészt pedig az érettségi írásbelik miatt is, amik egyébként nagyon jól sikerültek.
Ha kíváncsi vagy az előző havi kedvenceimre, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!

JANE TELLER SEMMI C. KÖNYVE - Kötelezőket kellene olvasnom így a vizsgáim előtt, de ugye ami kötelező, az sosem annyira vonzó...
Kezembe akadt Jane Teller Semmi c. könyve, amit egy nap alatt kiolvastam, teljesen magába szippantott. Tudni kell rólam, hogy nekem nagyon nehéz lekötni a figyelmem, a legtöbb könyv számomra unalmas és semmitmondó, ez viszont egy zseniális mű. Ifjúsági regény, ezért könnyen olvasható, egyszerű a nyelvezete, viszont annál komolyabb a tartalma. Filozofikus kérdéseket feszeget, én sokszor le is hangolódtam az olvasás közben, mert bizony több szomorú igazságot is találni a sorok között... Mindenkinek ajánlom, de talán főleg azoknak, akik képesek mindent túl komolyan venni.
Pár kedvenc idézetem a könyvből:

"Minden mindegy! (...) Mert minden csak azért kezdődik el, hogy egyszer véget érjen. Születésetek pillanatában haldokolni kezdtek. És így van ez mindennel."

"Ha nyolcvanéves korotokig éltek, akkor addigra már harminc évet végigaludtatok, jó kilenc évig jártatok iskolába és írtatok leckét, és majd` tizennégy évet töltöttetek munkával. Mivel már hat év elment a kisgyerekkorra és a játékra, s mivel még tizenkét évre lesz szükség ahhoz, hogy takarítsatok, főzzetek és gyereket neveljetek, legfeljebb kilenc évetek marad arra, hogy éljetek is."

"Az egyik nap olyan volt, mint a másik. És bár hét közben nem győztük várni a hétvégét, a végén mindig csalódtunk. Aztán hétfő lett megint, és kezdődött elölről az egész. Ez az élet, semmi több. Kezdtük megérteni (...), hogy a felnőttek miért úgy néznek ki, ahogy. És akkor is, ha megfogadtuk, hogy mi sose fogunk rájuk hasonlítani, pontosan ez lesz a helyzet. Pedig még a tizenötöt se töltöttük be. Tizenhárom, tizennégy, felnőtt. Halott."

TBS MORINGÁS TESTPERMET - Ha tavasz, akkor moringás testpermet! Tavaly vettem meg először, és már akkor meg is fogadtam, hogy a kellemesebb időjárás beköszöntével újra fogom majd vásárolni, és így is lett, nem felejtettem el. Én csak úgy hívom, hogy tündér illat, de szerintem próbáljátok ki, és érteni fogjátok, hogy miről beszélek. (Részletesebben egy régebbi posztomban, ITT olvashattok róla.)

MAYBELLINE COLOR TATTOO - Imádom a Maybelline Color Tattoo-it, ez a Pink Gold fantázianevű pedig már a harmadik darabom a termékcsaládból. Gyöngyházfényű halvány rózsaszín apró csillámokkal. A fehér, sápadtabb lányoknak ajánlom inkább, én is már lassan minden nap ezt használom, akár egymagában is remekül megállja a helyét.

PINK NAPSZEMÜVEG - Szerelem volt első látásra, a New Yorker-ben találtam rá. Egyébként aki szeretne ilyet, az még biztosan talál, mert amikor én vettem az Aréna Plaza-ban, akkor még rengeteg volt belőle az állványon.

AVON PEACH FLATTERS MATT HATÁSÚ AJAKRÚZS - Májusban talán ezt használtam a leggyakrabban, nagyon szép, üde színe van, és az illata is finom. Teljes bejegyzést ITT találtok róla.

EBAY NYAKLÁNC - Nagyon vágytam egy holdas nyakláncra, és ez az Ebay-es jónak is tűnt, bár örülnék, ha a medál kisebb lenne, de azért így is tetszik. A kis golyó a közepén világít a sötétben, nagyon menő. :D ITT tudjátok megrendelni, ha szeretnétek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!