2016. február 26., péntek

TESZT - AVON matt ajakrúzs és rúzsceruza

Imádom az Avon szájra való termékeit, ezen a vonalon véleményem szerint nagyon erősek, ezért is szeretem az újdonságaikat kipróbálni. Ezúttal egy matt hatású ajakrúzst és egy gyöngyházfényű rúzsceruzát teszteltem. Előbbi a Peach Flatters, utóbbi pedig a Crushed Rose árnyalat. Ahogy a képen is láthatjátok, mindkettő nagyon szép, nőies darab, úgyhogy érdemes tovább olvasni a bejegyzést. :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!



A matt hatású ajakrúzsok a fénykorukat élik, ezért az Avon is piacra dobott egy kollekciót, amely 15 különböző árnyalatot kínál számunkra, így mindenki találhat kedvére valót. Bevallom, nekem még nem volt dolgom matt ajakrúzzsal, viszont ez annyira megtetszett, hogy a továbbiakban biztosan fogok még velük kísérletezgetni.
Termékek csomagolásáról ritkán szoktam írni, de ennél meg kell említsek pár dolgot. Először is a  tetején a műanyag átlátszó, amit én különösen díjazok, mert így egyből tudhatjuk, hogy melyik színnel is van éppen dolgunk. Másodszor pedig nem csak maga a rúzs, de a csomagolása is matt, ami szerintem eszméletlenül jól néz ki.
Ez a Pech Flatters fantázianevű rúzs egy enyhén vibráló barackos-korallos árnyalat, igazi tavaszi, de annál is inkább nyári szín. Így télen, hófehér bőrrel először kissé furcsa volt egy ilyen vidám színt viselni, de aztán nagyon megtetszett, ez tipikusan az a rúzs, ami feldobja az egész megjelenésed.
A tartóssága megfelelő, az én szám pedig nagyon érzékeny, de még így is csak minimálisan szárította, hidratálónak nem mondanám. Egyébként isteni gumicukor illatú, - bár sajnos felvitel után már nem érezni - és extra pigmentált, de ez nem újdonság, az Avon rúzsok mindig azok. :)
Megszerettem, ezért tervezek közülük több színt is beszerezni, szerencsére különösen pénztárcabarátok is.
9/10



Biztosan említettem már, de muszáj ismét megjegyeznem, hogy imádom a rúzsceruzákat, és nem meglepő módon ezt is nagyon megszerettem.
Ez egy rózsaszín árnyalat, ami nagyon szépen építhető; a bejegyzés első képén például csak épphogy átmentem vele az ajkaimon, így egy lágy, hétköznapi hatást kaptam, viszont tud ez a rúzsceruza igazi pink is lenni, ha akarjuk, szóval igazán sokszínű.
A tartóssága talán lehetne egy picit jobb, mondjuk én amúgy is szeretem időközönként frissíteni a rúzsom, ha éppen viselek.
Erre a rúzsceruzára egyébként nem feltétlenül mondanám, hogy rúzs, inkább félig szájfény, hiszen a végeredmény szuperfényes, különösen ragyogóvá teszi az ajkakat, és egyáltalán nem szárít.
9/10





Nektek hogy tetszenek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!