2016. február 2., kedd

Royal Clinics kezelésen jártam

Ezzel a bejegyzéssel nagyon elcsúsztam, mert már több mint két hónapja történt, hogy részt vettem a Royal Clinics sajtótájékoztatóján, amin sajnos végig nem tudtam ott maradni, de nagyon érdekesnek találtam.
Nem volt még orvos-esztétikai központról bejegyzés a blogon, ezért nem tudom, hogy titeket mennyire érdekel a téma, de nekem nagyon szimpatikusak voltak, ezért úgy döntöttem megéri írni róluk.
Egy arckonzultáción és egy kezelésen is részt vehettem, amiről a tapasztalataimat is megosztom veletek, úgyhogy ha érdekel, akkor kattints tovább a teljes posztért!

A Royal Clinics egy olyan orvos-esztétikai központ, ahol a fiatalkori bőrproblémáktól kezdve, a fiatalságot megőrző kezelési programokon át a már kialakult idősebb kori elváltozásokat kezelik. Az én szememben az volt a legnagyobb pozitívum, hogy akik a kezeléseket végzik nem csak kozmetikusok, hanem bőrgyógyászok is, így nyilván hatékonyabb megoldásokat tudnak találni egy-egy problémára, és maga a páciens is biztonságosabb kezek alatt érezheti magát.




A Royal Clinics-nél nem csak az IMAGE parabén-és mesterséges tartósítószermentes termékeivel dolgoznak, hanem különböző gépekkel is, amiket élesben is láthattunk. Utóbbiak nekem elsőre elég félelmetesnek és természetellenesnek tűntek, de a róluk kapott információk után már inkább csak hatékonynak találtam őket.



Én egy Signature Facelift kezelést kaptam, de előtte még részt vettem arckonzultáción, ami rendkívül hasznos, hiszen így pontosan tudhatják, hogy mik is a bőrünk legfőbb "gyengeségei".

Egy gép segítségével megvizsgálták az arcom rugalmasságát, nedvességtartalmát, zsírtartalmát stb, mindent, ami fontos. Számomra nagyon érdekes volt látni az eredményeket, az én esetemben például nem volt sok probléma, kivéve pár mitesszert és pár halvány rosaceát.

A arcbőröm nagyon érzékeny és hajlamos a szárazságra, illetve az öröklött szem alatti karikáim is zavarnak, ezért leginkább ezekre tértünk ki a kezelés során, ami egyébként nagyon relaxáló volt.
A kezelés után az arcbőröm olyan volt, mintha kicserélték volna, álompuha lett, teljesen felüdült és még a szemeim is frissebbnek látszódtak, másnap reggel öröm volt tükörbe nézni. :)
A kezelés végén az arcbőrömnek megfelelő Image termékeket is ajánlottak nekem, amikből termékmintát is kaptam.
Összességében mindenkinek ajánlom a Royal Clinics-et, de persze főként azoknak, akiknek valamilyen konkrét problémájuk van az arcbőrükkel, hiszen szinte mindenre tudnak megoldást találni. Annyit még hozzá kell tennem a bejegyzéshez, hogy az árak nyilván nem egy diák pénztárcájához vannak szabva, pedig én is szívesen visszajárnék, de talán majd évek múlva. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!