2016. január 30., szombat

OUTFIT - Braids

Ma egy nagyon egyszerű és kényelmes szettet mutatok meg nektek, remélem azért ilyen hétköznapi outfiteket is szívesen láttok a blogon. :)
A mindennapi összeállításokat mindig próbálom valamivel feldobni, ennél például a részletekre helyeztem a hangsúlyt: steppelt szoknya, mintás blúz, színes kötött zokni, halszálkafonás, apró ékszerek.
Kardigán: Pull & Bear / Ing: Mohito / Szoknya: New Yorker / Zokni: Pull & Bear / Bokacsizma: Humanic / Sapka: Zara




















Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Minden részlete szuper! nekem személy szerint nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon örülök, hogy így tetszik! :)

      Törlés
  2. Nálam a zoknid mindent visz! Első látásra szerelem! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, én is imádom! Leárazáson láttam meg teljesen véletlenül, utolsó darab volt és csak 600 ft! :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek az outfitjeid, ez is nagyon szép lett! Különösen a csajos szoknyás-harinyás szettjeid, nagyon jó stílusod van!
    Én különösen is szeretem még térdzoknival kombinálni szoknyáimat. Esetleg egy térdzoknis outfitet is tudnál csinálni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :)
      A térdzoknikért én annyira nem vagyok oda, nincs is nekem, szóval nem sajnos. :( Inspirációt viszont könnyen szerezhetsz Pinterest-en vagy We Heart It-en.

      Törlés
  4. Nagyon csini lett a szetted, a zokni nekem is tetszik. Esetleg térdzoknis outfit-et is szívesen megnéznék tőled, hogyan tudod kombinálni.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!