2016. január 3., vasárnap

2015-ös összefoglaló

Már tavaly is készítettem egy ilyen posztot, amiben összefoglaltam, hogy mik történtek az elmúlt egy évben, miket sikerült megvalósítanom és mik az új céljaim.
2015 számomra érzelmileg nem volt valami fényes év, ráadásul ez magával vonta azt is, hogy szinte végig betegeskedtem, de ezek mellett ki kell emelnem, hogy a tavalyi nyár volt számomra az eddigi legjobb, és 2015-ben szerencsém volt rengeteget utazni is, amiért nagyon hálás vagyok. :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

OUTFITEK
Még mindig ezek a bejegyzések a kedvenceitek, úgyhogy próbálom ezekre fektetni a legnagyobb hangsúlyt. 2015-ben sem volt hiány outfit posztokban, remélem jövőre még több ilyenre lesz majd lehetőség. Nektek melyik a kedvencetek? Én nehezen tudok választani, de nekem talán a 3., 8. és 11.

MEGVALÓSÍTOTT CÉLOK
Létrehoztam egy YouTube csatornát, ami még nagyon friss, ezért csak két videót töltöttem fel, de hamarosan sminkes és DIY videókat is láthattok majd. Ezen kívül a tavalyi fogadalmaim közt szerepelt még, hogy elindítok két új rovatot; ebből az egyik (Magyar tervezők nyomában) meg is valósult, viszont a másik még nem, úgyhogy az maradjon is meglepi. :)

ÚJ CÉLOK
Furcsa, de új céljaim nem igazán vannak, azon kívül, hogy szeretnék sokkal produktívabb lenni a bloggal kapcsolatban. Tavaly a megszokottnál kevesebbet írtam, sokszor 1-2 hétre is eltűntem, aminek sajnos megvoltak a nyomós okai, de szeretném ezt idén jobban kezelni, mert a blog az egyik legfontosabb dolog az életemben. :) Egyik személyes fogadalmam pedig az, hogy elkezdek jógázni, már csak találnom kell egy közeli helyet.

Egyébként nagyon örülnék, ha megírnátok, hogy ti milyen bejegyzéseket látnátok szívesen a 2016-os évben, esetleg miből látnátok többet. Negatív kritikát is elfogadok. :)

Remélem ebben az évben is velem maradtok, és olvasni fogtok, mert nekem ez eddig is nagyon sokat jelentett! :) Boldog új évet kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Boldog új évet!
    Én az összes outfitet imádtam! :) Ha pedig nem szeretnél jógára költeni szuper videókat találni online is, az én kedvencem a Yoga With Adriene nevű youtube csatorna. A lány nagyon kedves, a videók változatosak és maguk az mozdulatok sem kivitelezhetetlenek. Vagy egy 30 napos jóga-sorozata is, a hónap minden napjára egy-egy különböző videó, én nagyon ajánlom! https://www.youtube.com/playlist?list=PLui6Eyny-UzwxbWCWDbTzEwsZnnROBTIL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó! :) Nagyon sokat segítettél nekem ezzel, biztosan kipróbálom majd. Igazából ráéreztél a dologra, mert a legnagyobb problémám a pénzzel volt, szóval ez most tényleg jól jött! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!