2015. december 21., hétfő

TESZT - Inecto Naturals argánolajos termékcsalád

Ezt a három Inecto Naturals terméket még pár hete kaptam tesztelésre. Ugyan a márkát korábban még nem ismertem, de nagyon örültem, hogy kipróbálhattam, mert az alapanyagaik 90%-ban természetesek, és a hűséges olvasóim már jól tudják, hogy igyekszem mindenből minél organikusabbat használni. A kézkrém, a testápoló és a tusfürdő közül egy a kedvencem lett, egy pedig nálam elbukott. Ha kíváncsi vagy, hogy melyek ezek, akkor kattints tovább a teljes bejegyzésért!



TESTÁPOLÓ (250 ml/949 Ft)
Az első pozitívum egyértelműen a nagy kiszerelés. Sosem értem, amikor a testápolókat kézkrémnyi adagonként árulják, hiszen épp azért TESTápoló, mert az EGÉSZ tested bekened vele, ezért viszonylag sok kell belőle.
Ez egy nagyon lágy, könnyed krém, ennek köszönhetően elég hamar be is szívódik. Az illata kissé parfümös, de kellemes, a bőrt pedig remekül hidratálja, 2-3 naponta ajánlom a használatát.
8/10


TUSFÜRDŐ (250 ml/699 Ft)
A nagy kiszerelés itt is előny, ellenben ennél már találtam egy elég nagy negatívumot, ami mellett sajnos nem tudok szó nélkül elmenni: a csomagolása. Az összes többi terméknél semmi probléma nincs vele, de egy tusfürdőnél ez a tubusos, csavarós kupakos csomagolás a lehető legrosszabb megoldás. Hogy miért? Macerás. Ha fordítva lenne a tubus, akkor máris meg lenne oldva a probléma, de így a kád szélére sem tudom lerakni a nyitott tubust anélkül, hogy ne folyna ki belőle a tusfürdő egyből.
Az illata egyébként ennek is kellemes, de nem valami tartós. Az állaga pedig enyhén krémes, és minimálisan hidratál.
5/10


KÉZKRÉM (75 ml/ 749 Ft)
Kedvencem lett, abszolút újravenném! :) Nekem nagyon száraz és gyakran ekcémás a kézfejem, ami télen kifejezetten katasztrofálisan tud kinézni, és sosem volt még, hogy egy ilyen olcsó krém segített volna rajta. Amióta megvan, mindig magamnál hordom, a lágy textúrájú krémet pillanatok alatt beszívja a bőröm, ami után puha és hidratált lesz. Csakis a 10% miatt nem kap tíz pontot, de aki nem foglalkozik a kozmetikumok összetevőivel, csak a hatékonyságukkal, az vegye úgy, hogy 10/10-es.
9/10

Összességében a kézkrémet és a testápolót bátran ajánlom mindenkinek, egyedül a tusfürdőben csalódtam a csomagolása miatt.
A termékek elérhetőek (kókuszos kiadásban is) a dm, Rossmann, Auchan és Tesco üzletekben, valamint a TAKEme Shop webáruházban.


Ti próbáltátok már az Inecto termékeket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!