2015. április 27., hétfő

OUTFIT - Spring in black

A következő outfit bejegyzésben már látni fogtok rajtam egy kis színt, de ennél még marad az örök fekete bordó ajkakkal. A felsőmet innen rendeltem, és elvileg ez egy ruha, de én azért ezt kétlem a hosszát elnézve. Erről az oldalról még annyit megjegyeznék, hogy hiába kaptam ingyen a ruhát együttműködés keretein belül, az egész postázást elrontották, és a DHL-nek hatezer forintot kellett fizetnem érte, szóval szerintem ne rendeljetek tőlük... Bár meglehet, hogy csak nekem volt ilyen balszerencsém, azért én ezek után már nem mernék bevállalni egy rendelést.

Ruha: Elite99 / Szoknya: H&M / Cipő: H&M / Nyaklánc és karkötő: Ebay, Pandora / Napszemüveg: Choies














Nektek hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. baromi jól nézel ki, gyönyörű vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Elképesztően gyönyörű vagy és a stílusod is 10/10! Legjobb magyar blogger vagy,csak így tovább!♥ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszönöm! :) Ez most nagyon jól esett!

      Törlés

Minden vélemény számít!