2015. február 9., hétfő

Élménybeszámoló: Velence

A szombati napot Velencében töltöttük, ezért ma egy nagy képes beszámolóval készültem nektek.
Nagyon vártam már ezt az utat. Péntek este 10-kor indult a buszunk és reggel 8-ra értünk oda. Aki régebb óta olvas, az talán már tudja, hogy nagyon rossz alvó vagyok, még a saját ágyamban is szörnyen alszom, ezért természetesen a buszon sem tudtam aludni egy percet sem, így aztán fáradtan, de izgatottan szálltam fel a hajóra, ami átvitt Velencébe.
Három éve jártam ott először, azóta nem sok minden változott. Megint csak azt tudom mondani, hogy Velencét egyszer látni kell, különösen akkor, ha épp karnevál van! Olyan mint egy ékszerdoboz, minden kis utcában van valami látnivaló. Könnyen el lehet tévedni, mert egy labirintushoz is hasonlítható. Egyébként nagy szerencsénk volt, mert egész nap sütött a nap.
Ha elutazom valahova, akkor mindig szoktátok tőlem kérdezni, hogy milyen üzletekbe érdemes betérni, amik nálunk nincsenek. A sminkes üzletek közül a Sephora és a Kiko az, amit meg lehet látogatni. Utóbbi az egyik kedvencem, mert jó áron kitűnő minőségű termékeket kapunk, ezért nagyon sajnálom, hogy nálunk nem elérhető ez a márka. Vettem is két szemhéjpúdert tőlük, amiket majd egy külön bejegyzésben meg is mutatok. Ruhaüzletek terén semmi különleges nincs, a 80%-uk megfizethetetlen luxusmárkákból áll, mint Gucci, La Perla, Chanel és társaik.
Nagyon jól éreztem magam, ezért remélem nem most láttam utoljára ezt a csodálatos várost. Teljesen beleszerettem, nem akartam hazajönni.










































6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képeket készítettetek, sikerült felelevenítenetek az én emlékeimet és élményeimet, arról, amikor kiskoromban voltunk a szüleimmel Velencében!
    Aranyosak vagytok a barátoddal! :))

    VálaszTörlés
  2. Jaaj, most nagyon irigykedem! :)
    Régi álmom eljutni Velencébe, szuper képek lettek!

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer látni kell! :)
      Egyébként telefonnal készült az összes kép, mert otthon felejtettem a fényképezőt... Nem is én lettem volna. Azért köszi! :)

      Törlés
  3. Nagyon hangulatos képek! Én is kb 3 évvel ezelőtt jártam itt, igaz nem karneváli szezonban, de úgyis rengeteg volt a turista, ami eléggé zavaró volt, a Rialto hídon meg közlekedni alig lehetett az emberektől, illetve néhány helyen feltűnt, hogy a városon belül a vízbe engedik bele a szennyvizet kis csöveken(!!), de ezenkívül a szép oldala a városnak valóban elvarázsolja az embert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Engem nem zavart a sok ember, csúnya oldala meg minden városnak van. :)

      Törlés

Minden vélemény számít!