2014. május 19., hétfő

NOTD - Models Own Strawberry Tart körömlakk

Ebben a bejegyzésben egy igazi tavaszias körömlakkot mutatok meg nektek egy kis díszítéssel. Előző héten végre én is jártam a Nailland-nél, és vettem egy Models Own eper illatú körömlakkot. Szerintem csak most éreztem igazán, hogy mi is az a bőség zavara, mert vagy 20 percig keringtem a stand körül, de végül ez jött velem haza. Mivel még azelőtt nem volt szerencsém a márkához, írnék róla is pár sort.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!




Egy kicsit bővebben a körömlakkról...
Az állaga nem túl sűrű, és nem is túl híg, pont megfelelő. Az ecsetével sincs semmi gond, rendesen lehet vele dolgozni. A színe épp olyan mint az epres joghurt, felvitel után pedig az illata is ugyanolyan. Imádom! :) Két réteg kell a tökéletes végeredményhez. Nem csíkoz, hamar szárad. (14 ml, 1790 Ft)

Az előző körmös bejegyzésben már említettem, hogy rendeltem a Born Pretty Store-tól négy díszítőt, íme, itt a második. Ebben szintén gyöngyök találhatók, csak ennél mindegyik különböző, egész nagyokkal is dolgozhatunk, ha épp úgy tartja kedvünk. Én most ezeket a gyöngyhatású szegecseket választottam. Ez a manikűr egy tökéletes visszafogott változata ennek a szegecses társának.

A gyöngyöket ITT tudod beszerezni!
További körmös díszítőért kattints IDE!
A -10%-os kódot pedig ne feledjétek: BUB10

Nektek hogy tetszik? Van kedvenc tavaszi körömlakkotok? :)
FACEBOOK | INSTAGRAM | ASK.FM

3 megjegyzés:

  1. Akkor az én MO lakkom selejtes, nekem még a körmömet is befogta..két alaplakkal.
    Pedig ez volt a Tristam mellett szívem vágya, mikor az megvettem öröm táncot jártam, erre akkora csalódás ért mint még soha lakkokkal kapcsolatban. Én szegényt nagyon lehúztam a bejegyzésemben, de öröm látni, hogy neked működik. :)
    Szép rajta a díszítés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastam a blogodon, amit írtál róla, és nagyon meglepődtem, mert én tényleg már most imádom! :) Nekem semmi gond nem volt vele szerencsére, sőt. Jelenleg nekem is ez a legdrágább lakk a készletemben, és szintén nagyok voltak az elvárásaim, de egyáltalán nem csalódtam. Egyébként az Essence BTGN fedőlakkját szoktam használni, szerintem próbáld ki azzal is, már évek óta azt használom.
      Köszi :)

      Törlés

Minden vélemény számít!