2014. március 12., szerda

Top 3 kedvenc filmem

Remélem nem bánjátok ha néha kicsit eltérek a blog témájától, de muszáj megosztanom ezt veletek. Imádom a filmeket és szeretném most megmutatni nektek a három kedvencemet, amiket már rengetegszer láttam, tényleg érdemes végignézni őket. Ha kíváncsiak vagytok, hogy melyik ez a három, akkor kattintsatok tovább!

THE VIRGIN SUICIDES
Már nem emlékszem, hogy hol hallottam/olvastam először erről a filmről, de engem már a címe is megfogott, ezért letöltöttem. Aki nem szereti a szomorú történeteket, az ne nézze meg. Az egész film hangulata, a zenék, a jelenetek, minden olyan melankolikus. Én személy szerint örülök, ha nincs mindig happy end, mert így valóságosabb. Nem szeretném elárulni a történetet, de összefoglalva annyi, hogy 5 fiatal lányról szól, akik egy vallásos családban élnek, és ez nagyban megnehezíti életüket.







LOLITA
Ezt már biztos többen láttátok, sőt szerintem olvastátok is. Nagyon népszerű film, nem véletlenül. Engem az fogott meg benne leginkább, hogy Lolitát mennyire szépnek látja az a férfi, olyan apró részleteket emel ki, amik mellett a legtöbben elhaladnak és észre sem veszik, hogy mennyire különleges is valójában. Olyan művészi az egész. Könyvben is tervezem elolvasni.







AMERICAN HORROR STORY
Csaltam, mert ez egy sorozat, de teljesen magával ragadott, ezért ide soroltam. Sajnos már mind a 3 évadot végignéztem, de egyből elkezdtem újra elölről, mert nem bírom nélküle. A horror filmek teljesen értelmetlenek, de én valamiért mégis nagy rajongójuk vagyok. A 3. évad zseniális, az a kedvencem, de az első kettő is felejthetetlen. Az évadok nem függnek össze, csak a szereplők ugyanazok, de szerintem akkor is haladjatok szép sorba.






Természetesen ezeken kívül még sok kedvencem van, pl: Gettómilliomos, Forrest Gump, Az ördög Pradát visel, A pillangóhatás, Dogtown urai stb.


Nektek melyik a kedvenc filmetek? Nem bánjátok, ha néha eltérek a divat/szépség témától? :)

11 megjegyzés:

  1. Jaj de szuper! :)) Nagyon kedvet kaptam az elso ket filmhez, az AHSnek pedig tudod h mekkora rajongoja vagyok!!:D

    VálaszTörlés
  2. Örömmel konstatálom, hogy hasonló az ízlésünk filmek terén! :) Nagyon örülök ennek a postnak mert ki vagyok fogyva a jó filmekből.

    VálaszTörlés
  3. Az első megjelent könyvben is magyarul,Öngyilkos szüzek címen.Érdemes elolvasni.

    VálaszTörlés
  4. American horror story :) A 3. évadnak hány része van?
    Nekem eddig talán az 1.évad volt a kedvenc....vagy a 2.......nem, nem tudnék kiemelni egyiket sem :D
    A többi filmet majd megnézem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem 12 vagy 13 részes, inkább 13. :)
      Tényleg érdemes megnézni! :)

      Törlés
  5. Az elso nekem is nagy kedvenc, bar mar reg lattam, talan ujra eloveszem! Vmiert szeretem azokat a filmeket amik valamilyen nyomot hagynak bennem:)
    A masodik nem tetszett, AHS-nek a masodik evada pedig az abszolut kedvenc volt:)

    VálaszTörlés
  6. Imádom én is az American Horror Story-t :D Az első évad szerintem nagyon nagyon jó lett magasra tette a mércét. A második évad még magasabbra. :D A harmadikat még nem láttam, de szeretném elkezdeni, mert tetszik nagyon az alap ötlete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp nézd meg a 3.-at, imádni fogod! :)

      Törlés
  7. Nagyon ajánlom, hogy hamar olvasd el a Lolitát, én alig bírtam letenni. Nagyon jól megírt könyv :) a Többit is nagyon szeretem AHS függő vagyok én is :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!