2014. március 29., szombat

OUTFIT - Pistol clutch

Előző héten érkezett meg a Choies rendelésem, ami ezúttal egy különleges borítéktáska. (ITT tudjátok megrendelni.) Amióta megkaptam szinte csak ezt hordom magammal, egyszerűen imádom! A legjobb pedig, hogy minden cuccom elfér benne, még egy kis flakon vizet is bele tudok rakni, ami nélkül soha nem megyek sehova. Adnak hozzá egy felcsatolható láncot is, így vállra akasztva is lehet hordani.
Ez a tavaszi szett egyébként nagy kedvencem, mert kényelmes, mégis csinos. A dzsekit már szerintem milliószor láttátok a blogon, talán már unjátok is, de már két éve hozzám nőtt, nagy kedvencem. A magassarkút pedig még a leárazásokon vettem nevetséges áron, és életem egyik legjobb vétele volt.
Végre pedig én is tudtam nektek szép képeket hozni, amiket ezúton is köszönök Baski Brigittának! :)
További képekért kattints tovább!

Dzseki: Mango
Felső: H and M
Farmer: Pull and Bear
Cipő: H and M
Kalap: H and M
Napszemüveg: noname
Táska: Choies







Photos by Baski Brigitta


Nektek hogy tetszik?

15 megjegyzés:

  1. uu mikor vetted a kalapodat? már nagyon régóta keresek hasonlót de sose találok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a téli leárazásokon, és utolsó darab volt már akkor is, már nincs ilyen.
      Viszont nézz be a H and M-be, mert van egy hasonló jelenleg, ami talán még szebb is mint ez! :)

      Törlés
  2. Nagyon sztáros lett! :D Szuper összeállítás! ;)

    VálaszTörlés
  3. Brutálisan jó az a táska, nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon király a táska :D reméljük, hogy valami party-előtti ellenőrzésen vagy reptéri becsekkoláson nem fogják azt hinni, hogy tényleg fegyver van nálad :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pénteken már átéltem ezt:D
      bulizni mentünk és az ajtóban átnézték a táskákat, a biztonsági őr egy percig el is hitte... :D nyomkodta, nézegette kívül-belül aztán mosolygott és beengedett :D

      Törlés
  5. Nagyon jol osszevalogattad a ruhaid! Csodas szett :) azt szeretnem meg megtudni, forintba atszamitva mennyibe is kerult a taska :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      hát én együttműködöm a Choies webshoppal, ezért nekem semennyibe, de amúgy kb 11.000 Ft és a szállítás ingyenes

      Törlés
  6. Vagány outfit, imádom a dzsekit!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó stílusú képek, a második a kedvenc!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!