2014. február 19., szerda

VÉLEMÉNY: Catrice szemöldök ápoló készlet

A szemöldökformázás a tökéletes alapozás mellett a  legfontosabb lépés a sminkelésnél, hiszen ez ad keretet a szemeknek és jelentős szerepet játszik az arc összhatásában. Én sosem foglalkoztam korábban ezzel, mert nagyon sötét szemöldököm van, a formája pedig tetszik úgy, ahogy én kiszedem, szóval ezzel sosem volt gondom. Az utóbbi időben, viszont elhatároztam, hogy veszek egy szemöldökpúdert, hogy azért kicsit mégis csal kezdjek vele valamit, hátha még jobban fog tetszeni, és így is lett! A Catrice szemöldök ápoló készletre esett a választásom. Ha pedig érdekel a véleményem erről a termékről, akkor kattints tovább!


 A termék két barnás árnyalatú púdert tartalmaz, fölötte egy tükörrel.

Ahogy a képen is látszik, a pigmentáltsága mindkét színnek kifogástalan. Én csak a világosabbat szoktam használni, nekem az bőven elég, a sötétebbet fekete vagy nagyon sötétbarna hajú lányoknak tudnám ajánlani. A púder egész nap a helyén marad, nem kenődik el.

Első képen csupasz szemöldökkel, a másodikon a világosbarna púderrel.

Első képen csupasz szemöldökkel, a másodikon sötétbarna púderrel.

A készlet tartalmaz még egy mini szemöldökcsipeszt és egy kétvégű ecsetet. A csipesz kb használhatatlan, csak vészszükséglet esetén lehetne hasznát venni.

Az ecset mindkét vége kiváló, a fölső képen lévő a szemöldökigazításhoz, az alsó pedig a púder felviteléhez szükséges. Az egyetlen probléma, hogy ilyen mini, de ezt máshogy nem lehetett volna megoldani ehhez a készlethez, szóval nem panaszkodom. Idővel pedig hozzá lehet szokni, de persze a külön ecset használata sem egy utolsó opció.
Összeségében: Nekem hatalmas kedvencem lett, már szinte minden nap használom. Barna és fekete hajú lányoknak ajánlanám. Egyszerű a használata és a végeredmény szép, természetes szemöldök. Táskába vagy utazáshoz is tökéletes, hiszen aprócska méretének köszönhetően,  nagyon praktikus, és minden benne van egyben.
Az ára: 1.250 Ft


Kérdés/kérés: ask.fm
Ti mivel formáztok szemöldököt?

4 megjegyzés:

  1. Két árnyalatban kapható??
    Úgy érted, hogy már van egy ennél sötétebb verziója is ennek a kompaktnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj még anno pont a te blogodon láttam ezt sötétebben és a posztolás előtt még le is ellenőriztem, hogy jól láttam-e, de akkor úgy néz ki csak a kép átvert. :( Azt hittem a tied sötétebb, képen nagyon annak tűnik.

      Törlés
  2. Huu, hat ez sokkal jobb mind az essence es az ecset is nagyon jominosegunek nez ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, először én is az Essence-t terveztem megvenni, de aztán megláttam ezt és már az üzletben sokkal szimpatikusabb volt! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!