2014. február 24., hétfő

A fehérneműk töretlen ereje

Köztudott, hogy mi nők rengeteg mindent fel tudunk halmozni ha ruhadarabokról, kiegészítőkről vagy sminktermékekről van szó. A cipők mellett a fehérneműk azok, amikből a legtöbbünknek sosem elég, de egyszer élünk, ezért ez így is van rendjén. Én sosem voltam a cipők gyűjtéséről híres, viszont az ékszerek, a körömlakkok és a fehérneműk rajtam is kifogtak. De miért is örvend ilyen nagy népszerűségnek az utóbb említett?
A nők már évszázadokkal ezelőtt is törekedtek a szexi megjelenésre, kezdetben főként különböző módon díszített fűzőkkel. A Triumph például egy 1902 óta töretlen sikerrel működő fehérneműmárka, meglepő, nem? :) Egy csinos darab a nehéz reggeleken is jobb kedvre derít, valamint egész napra ad egy kis plusz önbizalmat, még ha észre sem vesszük.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!


 A csipke a fehérneműk királynője, képtelenség olyan fehérneműmárkát találni, ahol ne találkoznánk vele. Én az utóbbi időben pedig még inkább rákaptam ezekre, főleg a megunhatatlan fekete színben. Készítettem pár képet, egyszerűen csak vesszetek el a csodás részletekben! Egyrészt ezért is imádom a csinos fehérneműket: egész nap lehetne csodálni őket.




Összegyűjtöttem pár tökéletes darabot a Tezenis, a H and M és a Mango jelenlegi kínálatából. Egyébként személyes kedvencem az Intimissimi, oda mindig érdemes betérni.
TEZENIS

H AND M

MANGO


INSPIRÁCIÓ











Kérdés/kérés: ask.fm

10 megjegyzés:

  1. hú de jó poszt köszi, ilyen témában ritkán látni! nagyon tetszett minden! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a fehérneműket, fűzős felsőket, midereket, mindent ami szexi, nem hogy csak önbizalomlöketet a, de jó bennúk elcsábítani a párom. :)
    Én amúgy a New Yorker kínálatát szeretem, mert tökéletes darabokat találok magamnak mindíg és leárazásokon nagyon be tudok vásárolni belőlük. :D
    Én egyébként inkább a színesebb darabokat részesítem előnyben, persze attól függően, milyn színű ruhában vagyok.
    Tetszett a bejegyzésed nagyon, szívesen látnék még ebben a témában tőled pl. más színű kínálatot, vagy különböző márkák kínálatait, stb... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A New Yorkerben tényleg mindig van valami szép fehérnemű, leárazásokon pedig kincseket lehet találni! :) Ez a fekete melltartó is onnan van.
      Lesz még! :)

      Törlés
    2. Igen-igen, nekem a fehérneműim háromnegyede mind onnan van. :)
      Szuper, várom izgatottan a további hasonló bejegyzéseket. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek! Nekem is a csipkések a kedvenceim :) xoxo

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek, imádom a csipkét !

    VálaszTörlés
  5. A csipkét nem lehet nem szeretni! :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!