2014. január 5., vasárnap

Christina Aguilera Unforgettable parfüm és tusfürdő

Még 2013-ban pár blogger, köztük én is részt vettem a Prestige Products bloggertalálkozóján, ami a sokak által kedvelt Sugar Shop-ban került megrendezésre. Nagyon jól választottak helyszínt, egy macaron készítő tanfolyamon vehettünk részt, ami egy élmény volt, nagyon jól éreztem magam. :) Természetesen nem engedtek minket üres kézzel távozni: kaptunk egy James Bond és egy Christina Aguilera ajándékcsomagot. Ebben a bejegyzésben az utóbbiról olvashattok részletesebben, ha tovább kattintotok.

 A parfüm csomagolása szerintem teli találat. Gyönyörű ez a fehér csipke a fekete alapon, akárcsak a betűtípus és az üveg formája, amit a köves kis kupak koronáz meg. Egyszerűen jó érzés kézbe venni.
Még mielőtt megszagoltam volna, már akkor sejtettem, hogy milyen illatot rejt a kis fekete üveg, főleg ha a dívára, Christina Aguilera-ra gondolunk. Ez kifejezetten egy erős illat, amit valaki vagy imád, vagy utál. Legjobban az egyik szív-illatát, a jázmint lehet érezni. Én inkább a visszafogott virágos-gyümölcsös parfümök híve vagyok, de az erőteljes illatokat sem zárom ki teljesen. Bulizáshoz szerintem tökéletes választás, én estére mindig ezt használom. Aki szereti az erőteljes illatokat, annak mindenképp ajánlom.
A tartóssága jobb nem is lehetne! Emlékszem épp egy házibuliba mentem, este 8 körül fújtam be magam vele és másnap reggel 7-kor a villamoson ülve még mindig éreztem magamon.

Fej-illat: szilva, gránátalma
Szív-illat: jázmin, török rózsa
Alap-illat: vanília, tonkabab, kaszmerán

A tusfürdőről csak pár sort szeretnék írni, gondoltam ha már ez is benne van a csomagban, akkor érdemes lenen egy kicsit írnom róla. Gél állaga miatt féltem, hogy szárítani fogja a bőröm, de szerencsére nem tapasztaltam ilyet. Fürdés után az illata nagyon kellemes, és még jó pá óráig érezhető.



Kérdés/kérés: ask.fm
Ti szeretitek az erős illatokat?

1 megjegyzés:

  1. egyik osztálytársam ilyet kapott karácsonyra, pont ma ki is próbálhattam. kellemes :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!