2013. december 16., hétfő

VÉLEMÉNY: Estrea Aloe vera kéz-és körömápoló krém

Nemrégiben megkeresett az Estrea kozmetikai cég, aminek nagyon örültem, hiszen egy magyar termékeket forgalmazó márkáról van szó, ezért egyből kíváncsivá váltam. A képen látható kéz-és körömápoló krémet választottam a széles kínálatukból, erről olvashattok most bővebben, ha tovább kattintotok.

Először is az Estrea cégről tudni kell, hogy termékeiket gyógynövények felhasználásával és veszélyes, káros összetevők hozzáadása nélkül állítják elő. Nekem ez volt náluk az első jó benyomás.
A kézkrém csomagolása egyszerű, műanyag tégelyes, ami jól zár.
Nekem nagyon száraz bőröm van, a kézfejemen pedig (főleg télen) különösen oda kell figyelnem a hidratálásra, naponta többször is kennem kell. Ez a krém már első használat után is meglepően jól teljesített, a bőröm puha és selymes lett. Ami a legnagyobb meglepetést okozta, hogy eltüntette az ekcémámat. Ősszel kezdtem el használni, és akkor még csak enyhén ekcémás a kézfejem, de arra tökéletesen jó volt, ennek köszönhetően ez lett a kedvencem. Durva ekcémára, viszont már nem ajánlom. Így a hideg beköszöntével már nekem is az van, de ezt már gyógyszertári krémmel kell kezelni.
Az illata nem meglepő módon aloe verás, olyan tipikus "tisztaság illat".
A körmömre különösebb hatással nem volt, azon kívül, hogy fényesebbek lettek, pedig reménykedtem egy kis csodában, mert elég rossz állapotban vannak, de eddig még semmi nem segített rajtuk.

Maga a krém színe zöldes, állaga könnyű, és viszonylag gyorsan beszívódik.
A kézkrémről ITT olvashattok bővebben, és rendelhetitek meg.


Kérdés/kérés: ask.fm
Ti hallottatok már erről a márkáról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!