2013. december 20., péntek

Ruha szilveszter estére

Páran már kértetek tőlem tanácsot azzal kapcsolatban, hogy mit vegyetek fel szilveszter estére, ezért gondoltam készítek egy bejegyzést, ha már ilyen sok lányt érdekel. Véleményem szerint az év utolsó napján illik szoknyát/ruhát húzni, én például mindig abban vagyok, akárhol is ünneplek. Összegyűjtöttem nektek pár ruhát, ami alkalmas lehet bulizni szilveszterkor. Még mindig van másfél hét a ebből az évből, ezért ne keseredjen el az sem, aki még nem tudja mit vesz fel. :)
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

SIMPLE BLACK
A kis feketével nem lehet mellényúlni, szóval ha biztosra szeretnél menni, akkor ezt válaszd. Egy  ilyen ruhára különben is mindenkinek szüksége van, hiszen alapdarab, és bárki talál magának olyat, ami remekül áll rajta, legyen alacsony vagy magas, esetleg vékony vagy formásabb. (A képen lévő első ruhát nyáron én is beszereztem, és azóta rengetegszer volt rajtam, ha nem tudtam mit felvenni, akkor mindig ez mentett meg.) Ilyen hidegben szerencsésebb, ha hosszú ujjú ruhát választasz, de ez is a te döntésed. Szerintem a középső darabnál kevés jobb választás létezik, hiszen optikailag csodálatosan karcsúsít.
tipp: Ha nem szeretnél túlságosan is beleolvadni a tömegbe, akkor válassz feltűnő kiegészítőket.
Balról jobbra: H and M (2.990 Ft), Pull and Bear (7.995 Ft), H and M (3.490)

CUT OUT
Az izgalmas kivágású ruhadarabok nyáron élték fénykorukat, de még mindig nagy számban jelen vannak az üzletek polcain. Ezekkel sem lehet nagyon mellényúlni, csak ügyeljetek mindig, hogy a fehérnemű sehol se látszódjon ki, különben az egész elveszti a varázsát.
Balról jobbra: Bershka (6.995 Ft), H and M (5.990 Ft), Stradivarius (8.995 Ft)

SEQUINS
Nekem ez a kedvencem! Teljesen odavagyok az ilyen ruhákért, már több mint egy éve tervezek venni, de idén télen már biztosan lecsapok egyre a leárazásokon. Karácsonyra és szilveszterre tökéletesek, nagyon ünnepies hangulata van a flittereknek. Ebben a ruhában tényleg csakis ragyogni lehet, és minden tekintetet magára vonz a viselője. Az egyetlen dolog, amivel el lehet rontani az a színes és feltűnő kiegészítők, ezeket messziről kerüljétek!
Balról jobbra: Bershka (12.995 Ft), Mango (21.995 Ft), Bershka (12.995 Ft)

TRANSPARENT BLACK
Ez is jó választás lehet, és nem csak szilveszter estére, hiszen egy fekete átlátszó anyag mindig egy kis titokzatosságot sugall és nem utolsó sorban nagyon szexis.
Balról jobbra: Bershka (9.995 Ft), Tally Weijl (25.95 €), Bershka (4.995 Ft)

BLACK LEATHER
A bőr nem véletlenül a kedvenc anyagom: igényes, számomra egyfajta minőséget és erőt sugároz, valamint nagyon kifinomult és nőies, de egyben vagány is. Egy tetőtől talpig bőr ruha merész választás, és könnyen közönségesnek is tűnhet, ezért szolid kiegészítőkkel kell viselni.
Balról jobbra: Pull and Bear (9.995 Ft), Mango (13.995 Ft), Bershka (15.995 Ft)

THE GRAT GATSBY
Ez a másik kedvencem, az ilyen ruhák szilveszterre (főleg) remekül mutatnak. Persze az első ruha gyönyörű, de sok darab ebben a kategóriában megkövetel egy színvonalat, akármilyen eseményre sajnos nem lehet felvenni. Ha három szóval kéne jellemeznem: csillogás, elegancia és báj, ezt a lányok többsége pedig igencsak kedveli.
Balról jobbra: Bershka (13.995), Pull and Bear (14.995 Ft), Mango (33.995 Ft)


Kérdés/kérés: ask.fm
Ti hol szilvesztereztek? Tudjátok már, mit vesztek fel? :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem a cut outból az első van meg és imáááádom! Holnap is abban megyek majd barátnőm afterjére és a sajátomon is abban voltam. Szilveszterkorra is tervezem ;D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól összeszedted, a flitteresek a kedvenceim, bár még fogalmam sincs mit veszek fel! :D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!