2013. november 29., péntek

OUTFIT - Chicago Bulls és NYEREMÉNYJÁTÉK

Újabb csomagom érkezett a Choies webshoptól, méghozzá egy Chicago feliratú póló és egy sapka, amit a barátomnak választottam, de nagyon ritkán én is hordom. Ez az összeállítás egyébként teljesen egyszerű és kényelmes, suliba tökéletes. A leopárdos pulcsit már láthattátok ITT, és azóta is imádom, nem egy mindennapi darab.
További képekért kattints tovább!

Póló: Choies
Farmer: Pull and Bear
Pulcsi: Choies (sale)
Cipő: Converse
Nyaklánc: H&M
Sapka: Choies





Ez a felső már nem elérhető a webshopban, viszont Facebookon indítottam egy nyereményjátékot, ezért IDE kattintva megnyerhetitek. Sok sikert! :)


Kérdés/kérés: ask.fm
Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az összeállítás! A pulcsi tényleg nem mindennapi, de szerintem nagyon tetszik! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a szetted :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig is ilyen felsőt szerettem volna *-* London és Miamia a kedvenc városom *-* és élnék a lehetőséggel :P

    VálaszTörlés
  4. Madrid a kedvenc városom.Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem Bibione a kedvenc városom. :)
    Köszönöm a lehetőséget a játékra, imádom az ilyen stílusú felsőket! :)

    VálaszTörlés
  6. Lányok! :) Örülök a jelentkezéseteknek, de a játék FACEBOOKON zajlik itt: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=561429960602726&set=a.131330323612694.35320.123939311018462&type=1&theater

    Titeket most már azért beleszámítalak, de kérlek ott jelentkezzetek! :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!