2013. november 7., csütörtök

Harangvölgyi HydroCare Serum

Nagy örömömre egy hónappal ezelőtt engem is megkeresett a Harangvölgyi Institute és megkaptam tesztelésre a fő terméküket, a HydroCare Serum-ot. Erről lesz szó most ebben a bejegyzésben, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok rá, akkor kattintsatok tovább!
MI IS EZ VALÓJÁBAN, MIT ÍGÉR?
A HydroCare Serum egy öregedés gátló szérum, ami e mellett még azonnal hidratálja és rugalmassá is teszi a bőrt magas Hyaluronsav és Kollagén tartalmának köszönhetően. A termék természetes alapanyagokból áll, valamint vízmegkötő képességű, a felszíni és mélyrétegű szövetekben is hat. Méregtelenítő hatása is bizonyított.

VÉLEMÉNYEM A HYDROCARE SERUM-RÓL
Nagy érdeklődéssel próbáltam ki ezt a szérumot, először is mert magyar termékről van szó, más részt pedig nagyon szimpatikus volt már elsőre is az egész Harangvölgyi Institute. Bár ez a termék öregedésgátló, amire nekem ilyen fiatalon még semmi szükségem, de hidratálni minden korban kötelező.

A csomagolása számomra tökéletes. Maga a külseje is tetszik, de a legnagyobb pozitívum a higiénikus adagolása, ami számomra egy arcápolási terméknél az első helyen áll. A pumpának köszönhetően semmilyen baktérium nem fog bele és/vagy az arcunkra kerülni.
Több helyen is olvastam, hogy az illata sokak számára zavaró és fura, de nekem kifejezetten kellemes, viszont nem igazán tudnám bármihez is hasonlítani.
Nagyon meglepett, de már az első használat után olyan hidratált és sima lett az arcom mint még soha. Reggelre valahogy szebbnek is tűnt a bőröm, nem csak a tapintása változott meg. 1 hét használat után pedig még inkább puhává vált. 
Arcra, dekoltázsra valamint kézfejre is alkalmazható, nekem a kezemen is csodát tett. Smink alatt is megállja a helyét, mert egyből beszívódik, de olyan gyorsan, hogy szinte már sietve kell elkenni.
Használni naponta vagy 2 naponta szoktam, megjegyezném mellékesen, hogy én száraz bőrű vagyok. A termék csak 50 ml, de tényleg nagyon kis mennyiség is elegendő belőle, ezért sokáig elég lesz.

Összességében egy csillagos ötös magyar szérumról van szó, ami tökéletesen végzi a dolgát; hidratál és rugalmassá, mattá teszi a bőrt. Sok féle hidratálót kipróbáltam már arcra, (pl: Vichy, Garnier, Nivea stb) de azok messze nem ilyen jók mint ez. Az egyetlen negatívuma a borsos ára:  10.500 Ft

A szérumot ITT szerezhetitek be!

A márka nem csak teljesen természetes alapanyagokból állítja össze termékeit, de még állatokon sem tesztel.



Hallottatok már ez előtt a Harangvölgyi termékekről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!