2013. szeptember 30., hétfő

Őszi/Téli kívánságlista

Már javában az ősz közepén vagyunk, a napok pedig egyre hűvösebbek, de az én fejemben még csak mostanra állt össze egy teljes kívánságlista. Szokásomhoz hűen most is összegyűjtöttem egy bejegyzésben azokat a ruhadarabokat, amiket ha nem is őszre, de télre mindenképp be szeretnék szerezni. Furcsa módon a lista most a szokásosnál valamivel rövidebb, de így is bankot kéne raboljak, hogy mindent egyszerre megvegyek, szóval nem is bánom.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

SZŐRME
Kb 2-3 hónapja már teljesen meg vagyok őrülve a szőrmékért. Ez a legfontosabb darab a listámon, elmondhatatlanul szeretnék egyet, a képen lévő például tökéletes lenne.
 photo 18995_zpsec52fd73.jpg
Pull & Bear (19.995 Ft)

SZAGGATOTT FEKETE FARMER
Egyszerűen csak jól néz ki, szinte bármivel. Bakanccsal vagy magassarkúval tudnám leginkább elképzelni.
 photo 9995_zps8f3e4cdc.jpg
Bershka (9.995 Ft)

SKÓTKOCKÁS NADRÁG
Engem is megfogott valamennyire ez a trend, egy ilyen nadrágot például szívesen hordanék.
 photo 7595_zps8d02a5d7.jpg
Zara (7.595 Ft)

MAGASSARKÚ CSIZMA
Minden télen beszerzek egy újat, mert imádom őket. Szerintem minden nőnek, aki egy kicsit is ad magára, szüksége van egy ilyen basic darabra.
 photo Boots_zps9ccb3c32.png
Felső kettő balról jobbra: H&M (8.990 Ft), (19.990 Ft)
Alsó kettő balról jobbra: H&M (8.990 Ft), (9.990 Ft)

FEKETE BAKANCS
Imádom a tavalyi bakancsom, de már kezd tönkre menni, ezért vennem kell egy újat, mert nálam a fekete bakancs az első helyen álló alapdarab.
 photo Boots2_zps5d715180.png
H&M (8.990 Ft), Zara (15.995 Ft)

FEKETE KALAP
Fél éve eszembe se jutott volna, hogy kalapot vegyek, az utóbbi időben viszont nagyon megtetszettek. Másfél hete a Zara-ban megpróbáltam ezt az arany láncos szélűt, és imádtam! Sajnos akkor ott kellett hagynom, de ez az egy végre jól állt, és azóta nem bírom kiverni a fejemből, szóval csak idő kérdése, és lecsapok rá. Bár egy leárazás igazán ráférne.
 photo 6595_zps42e20ded.jpg
Zara (6.595 Ft)

NAGY FEKETE TÁSKA
Tudom, hogy minden 3. lány ezzel a táskával rohangál, de nekem akkor is ez kell. Eddig szinte az összes táskám pántja pár hónap után megadta magát, ez viszont elég masszívnak tűnik, szóval nem is volt kérdés, hogy felkerül-e a listámra. Sulira teljesen megfelel, de EZ jobban tetszik, csak nem tudom mennyire tartana.
 photo 8990_zpscc7853da.jpg
H&M (8.990)

KOCKÁS SÁL
Ehhez nincs mit hozzáfűznöm, csak úgy megtetszett, és akár a fönti táskára is köthetem, hogy kicsit feldobjam azt.
 photo 2990_zpscac8c998.jpg
H&M (2.990 Ft)

GYŰRŰK
Mert sosem elég belőlük.
 photo Rings_zpse09facd6.png
sas - H&M, arany - H&M (990 Ft), ezüst - H&M (1.490 Ft)


Kérdés/kérés: ask.fm
Ti mit szeretnétek még beszerezni az idei szezonra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!