2013. július 6., szombat

Banános arcpakolás száraz bőrre

Már megmutattam nektek hogyan készíthettek házilag bőr- és ajakradírt, most pedig következzen egy természetes arcpakolás, ami kifejezetten a száraz bőrűeknek lehet hasznos praktika.

Amire szükséged lesz:
- fél banán
- tejföl vagy natúr yoghurt
- méz
A banánt alaposan össze kell nyomkodni majd összekeverni a mézzel és tejföllel. Miután felkeltük az arcunkra hagyni kell rajta 15-20 percet. Ez a kis idő pont elég arra, hogy relaxálj egy kicsit, akár zenével. Egy-egy hideg uborkaszeletet is tehetsz a szemeidre, jót fog tenni a karikák ellen!
A pakolás lemosása után hihetetlenül sima bőrt kapunk, nekem semmilyen arckrém nem teszi puhábbá a bőröm mint ez a pakolás, szóval bátran ajánlom mindenkinek! :)



2 megjegyzés:

  1. Szia Dominika:) Ezúton szeretnélek értesíteni, hogy Te vagy a Liebster Blog Award egyik következő nyertese:) Ha még nem hallottál volna róla, ezt a díjat a bloggerek adják egymásnak, mindig az aktuális nyertes választja ki a következőket(persze nem kötelező). Legutóbb én kaptam meg és többek között Téged választottalak következő díjazottnak. -ez annak tudható be, hogy nagyon szeretem a blogodat! Van 11 kérdésem hozzád, ezeket illetve a részleteket megtalálod az alábbi linken. :)
    http://fashi0nsoul.blogspot.com
    Kitti

    VálaszTörlés
  2. Szia Dominika:) Ezúton szeretnélek értesíteni, hogy Lo vagy the Liebster Blog Merit egyik e?vetkez? nyertese:) Haya még nem hallottál volna róla, ezt any díjat a bloggerek adják egymásnak, mindig arizona ( az ) aktuális nyertes választja ki a nited kingdom?vetkez?ket(persze nem k?telez?). Legutóbb én kaptam megabites és capital t?bbek okay?z?tt Téged választottalak okay?vetkez? díjazottnak. -ez annak tudható become, hogy nagyon szeretem the blogodat! Van 11 kérdésem hozzád, ezeket illetve a részleteket megtalálod arizona ( az ) alábbi linken. :)
    Gold For Runescape
    World of Warcraft Gold Billig
    Buy Blade & Soul Gold

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!