2013. május 6., hétfő

TESZT: Urban Decay Baked szemhéjpúder, Manhattan ajakceruza

Az Urban Decay szemhéjpúdert még Normandiában vettem, az ajakceruzát pedig a dm Manhattan-es csomagban találtam a csokoládébarna körömlakk mellett, ebben a bejegyzésben pedig róluk olvashattok kicsit bővebben.
URBAN DECAY BAKED SZEMHÉJPÚDER
Ez a márka számomra teljesen új, még sosem volt Urban Decay termékem, de amikor betértem a Sephoraba egyből ez fogott meg (a Nars mellett) a leginkább. Nagyon sokat gondolkoztam, hogy melyik árnyalatot válasszam, de végül ez a Baked fantázianevű jött velem haza.
A csomagolása nagyon szép, jó érzés kézbe venni, és egy kattanást követően jól zár.
 photo DSC01119_zpsb5a78169.jpg

Ebbe a gyönyörű bronzos selyemfényű árnyalatba egyből beleszerettem, és már egy ideje amúgy is vágytam egy ilyen színű szemhéjpúderre, ez pedig pont olyan, amilyet én elképzeltem. Használat közben nem pereg le, és könnyű eldolgozni. Hamarosan sminket is láthattok majd vele.
 photo DSC01130_zps6635e675.jpg

 photo DSC01136_zpsd776aed4.jpg

MANHATTAN X-TREME AJAKCERUZA
Ezt magamtól biztos, hogy nem vettem volna meg, mert hát minek nekem ajakceruza, de mégis már első használat után egyből megszerettem.
A csomagolása szerencsére sima fekete és piros, nem is kell rá több fölös dizájn. A termék tekerős, a kupak pedig jól zár.
 photo DSC01149_zpse9019c4c.jpg
A ceruza puhasága pont jó, így könnyen és precízen lehet vele dolgozni, a színe pedig igazi élénk vörös, nem éppen egy visszafogott darab.
 photo DSC01013_zps0019f38a.jpg

Ezen a képen jól látszik, hogy mindkét termék pigmentáltsága kifogástalan.
 photo DSC01155_zps4569a487.jpg

Persze tudom, hogy ez egy ajakceruza, de nem találtam ugyanilyen színű rúzst a készletemben, ezért az egész ajkamat beszíneztem vele. A jövőben biztos meg fogom keresni a Manhattan-nél ezt az árnyalatú rúzst, mert nagyon tetszik magamon, és szívesen használtnám.
 photo DSC01020_zpsdeaa3fac.jpg

 photo DSC01025_zpsd3a84038.jpg


Ti szerettek vörös rúzst viselni?

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!