2013. május 13., hétfő

Nasty Gal lookbook - Super Soaker (+ fürdőruhák)

Ha a Nasty Gal-hoz elérkezik a nyár, és fürdőruha kollekciót dobnak piacra, akkor az várhatóan különlegesebb lesz, mint a többi, nem egy hétköznapi összeállításról lesz szó. Idén sem történt ez másként, ez maga a kánaán azoknak, akik kicsit ki szeretnének tűnni a tömegből a vízparton, és mernek érdekesebb darabokba bújni. A fotósorozat az üde napszemüvegekkel és játékos bikinikkel kicsit visszarepít az időbe, pontosabban a csodás 90-es évek felé, Anna Ewers modellel. Nekem ez az egész abszolút love úgy ahogy van, imádom a friss nyárias hangulatát!

 photo NastyGal_MayLB_02-blog_zpsbd5189df.jpg





Tökéletes neon tusvonal!







Összegyűjtöttem a webshopról a számomra legkedvesebb darabokat és külön a kedvencemet is láthatjátok.



Nektek hogy tetszik a májusi lookbook? És a fürdőruhák? :)

2 megjegyzés:

  1. Felsősor 3. nagyon jó!! Nekem is kb ilyen van, csak fehér pöttyök vannak rajta. :) Úgy örültem mikor megtaláltam az F&F-nél :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!