2013. január 4., péntek

Az új Alexander McQueen táskám

Azt hiszem a világ legszerencsésebb lányának mondhatom magam, mert kb egy hónappal ezelőtt nyertem ezt az Alexander McQueen, úgynevezett demanta clutch-t, az IN A BLONDE WORLD blogról. Amikor kaptam tőle egy e-mailt, alig tudtam elhinni, hogy pont én nyertem annyi ember közül.
A csomag tegnap ért ide Ciprusról, és hihetetlenül megörültem neki, mert már szinte biztos voltam benne, hogy elveszett valahol, vagy lenyúlták, de szerencsére végül épségben megkaptam.

Már most teljesen odavagyok ezért a bőr táskát, és alig várom hogy hordhassam, majd mindenképp lesz vele outfit post. Rengeteg ötletem van, hogy mihez viseljem. Ami még nagyon tetszik benne, az a színe, mert nem mindennapi, és amúgy is imádom a méregzöldet. A cipzárja pedig arany, szóval ez a clutch tényleg olyan mintha nekem tervezték volna. :)
Már rég óta figyelemmel követem ezt a divatházat, és rajongok az általuk tervezett darabokért, úgyhogy képzelhetitek mennyire boldog vagyok most. :) A honlapon is megtaláltam ezt a darabot, ami a 2012/13-as őszi téli kollekció része.
 DSC09353_zps7c11cd03.jpg

 DSC09377_zps961e196b.jpg

 DSC09362_zps32ef7413.jpg

 DSC09379_zpsd9a66dc7.jpg

 DSC09375_zps5d6ffe20.jpg


Csak annyit mondanék így a végén még 1x, hogy imádom, és biztos külön polcot fog majd kapni a szobámban. :)

22 megjegyzés:

  1. elképesztően irigy vagyok. :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű táska - tényleg szerencsés vagy!

    VálaszTörlés
  3. Jól fest, ha eredeti akkor sokat is ér, grat.

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép! boldogságod érthető :)

    VálaszTörlés
  5. jajj, most szégyenlem magam, de nekem ez nem tetszik :$$ :)
    DE! Viszont iszonyatoooosan szerencsés vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges, a színéért teljesen odavagyok! :)

    VálaszTörlés
  7. Lucky girl!!! Legeslegjobb nyeremény!!
    Nekem a legeslegkedvencebb divatházam az Alexander McQueen!! Amióta az eszemet tudom, vagyis amióta az eszemet a divat körül tudom!! ;) Szóval pukkadok az irigységtől, de azért gratula!! :)

    VálaszTörlés
  8. Wow, tényleg szerencsés vagy. Gyönyörű ez a táska, alig várom, hogy láthasam egy outfit postban, kiváncsi vagyok mihez fogod párosítani!

    VálaszTörlés
  9. azta :D tényleg nagyon szerencsés vagy, szuper jól néz ki :P

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép :) Milyen szerencsés vagy ^^

    VálaszTörlés
  11. love it:) so happy you liked it!!!! it deserves you:) XXXx keep it up with the good work !!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. I love it, this colour is perfect!

    Kisses from:
    http://takeabreak94.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  13. Wow, gratulálok! Tök jó ez a táska és amúgy is ez a szín hódítani fog idén! ;)

    VálaszTörlés
  14. amazing! would you like to follow each other? let me know!

    VálaszTörlés
  15. Wow, de szerencsés vagy. Azt hiszem, most sok mindenki irigyel téged, köztük én is :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!