2012. november 12., hétfő

Victoria's Secret 2012-es divatbemutató

Mint minden évben, idén is megrendezésre került New York-ban az évi Victoria's Secret divatbemutató, amely a már jól meg szokott módon most is hatalmas port kavart a divat, és a média világában egyaránt. A show november 7-én este zajlott le, a teljes bemutatót pedig december 4-étől lehet majd megtekinteni online. A fehérneműk és a modellek nem meglepő módon ismét gyönyörűek voltak, a hangulat pedig eszméletlen lehetett a videókból ítélve. A mi büszkeségünk, Palvin Barbara is kifutóra léphetett, ez a megtiszteltetés előtte pedig csak Mihalik Enikőt érte a magyar modellek közül. Idén három énekes lépett fel; Bruno Mars, Rihanna és Justin Bieber. Több hozzáfűznivalóm nem igazán van, inkább beszéljenek a képek, és nézzetek bele a videókba is! :)
(A további képekért és videókért kattints a 'Tovább' linkre!)

A kedvencem mindenképp ez a fehérnemű, és nem csak azért mert a kedvenc modellem viseli, az én szememben abszolút ez a legjobb. Idén kicsit hiányoltam az ilyen hatalmas angyalszárnyakat.


BACKSTAGE










KIFUTÓ






  Karlie Kloss-t is imádtam, mint indiánlány. :)












Így a post végén megkérdezném, hogy szívesen elmennétek-e erre a show-ra, de ez egy hülye kérdés. :D

3 megjegyzés:

  1. Nekem Candice virágos jelmeze tetszik, de Miranda is gyönyörű. De a legszebb akkor is Barbi volt!!:)

    VálaszTörlés
  2. nem Mihalik Enikő volt az első magyar lány a VS kifutóján!...mielőtt kiírsz valamit, jobb lenne, ha utánanéznél a dolgoknak

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!