2012. november 12., hétfő

TESZT: Maybelline Color Sensational rúzs (Cherry Pop), L'Oréal Paris Miss Candy szájfény (Tart Lollipop)

Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert kaptam egy L'Oréal Paris és Maybelline termékekből álló csomagot, méghozzá Larion Oscartól, a Maybelline vezető sminkmesterétől. Ennek a történetét most nem írom le, mert kicsit hosszú, de ha ő ezt most olvassa, akkor ezúton is még egyszer köszönöm! :)
Ez a rúzs és szájfény is a csomag része volt, és ebben a bejegyzésben róluk lesz szó. A teljes bejegyzésért kattints a 'Tovább' linkre!


Maybelline Color Sensational rúzs - Cherry Pop (080)

Szokásos módon először most is a csomagolásról írnék pár szót. Személy szerint nekem nagyon tetszik ez a pink átlátszó kupak, ami teljesen jól záródik is. A termék alján fel van tüntetve a rúzs fantázianeve és száma.

Ami a legelőször feltűnt, és nagyon megtetszett, az az, hogy maga a rúzs áttetsző, az illata pedig leírhatatlanul finom, gyümölcsös gumicukros. Komolyan legszívesebben beleharapnék. :) A színe egy nem túl feltűnő, narancsos árnyalat, amely hétköznapokra tökéletes. Ezt a terméket inkább nevezném ajakbalzsamnak, mint rúzsnak, amely egyáltalán nem szárít, sőt! Amióta nálam van ez a rúzs hétköznap szinte csak ezt használom, és mindig nálam van. A tartóssága gyenge, de egyenletesen kopik. A termék 6 különböző árnyalatban kapható, az ára pedig 1.699 Ft.

Az első képen rúzs nélkül, a másodikon pedig rúzzsal.


L'Oréal Paris Glam Shine Miss Candy szájfény - Tart Lollipop (703)
A csomagolásával nincs semmi gond, jól záródik, és tetszik, hogy a tubus átlátszó, főleg, hogy ilyen szép színe van a szájfénynek.

A termék a Miss Candy kollekció része, az enyém azon belül is a Tart Lollipop nevű darab. Ez egy halvány, természetes árnyalat, apró kékes csillámokkal, amely szintén egy inkább hétköznapi viseletre alkalmas szájfény, de aki a visszafogottabb árnyalatokat preferálja, mint én, annak ez bármikorra tökéletes. Szép fényt ad az ajkaknak, egyáltalán nem ragad és nem szárít, illata nincs. Az applikátorral nagyon egyszerű a szájfény felvitele, ár nagyon sok fajta szájfényt próbáltam, de eddig ennek az applikátora tetszik a legjobban, ezzel a legkönnyebb dolgozni. Az egyetlen negatívum, az a tartóssága, evés ivás nélkül kb. 2-3 órát bír. Az ára 2.849 Ft és ezért az összegért 6 ml-t kapunk.

Az első képen szájfény nélkül, a másodikon pedig szájfénnyel.


L'Oréal Paris Miss Candy szájfénnyel


Nektek hogy tetszenek így a post alapján?

6 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon szép színű, a 'rúzsban' különösen tetszik, hogy matt és hogy természetesnek tűnik. Imádom, ha egy rúzsnak vagy szájfénynek valamilyen gyümölcsös illata van, én is mindig legszívesebben beleharapnék :D

    VálaszTörlés
  2. felcsigáztál,nem akarod egy posztban leírni a sztorit? szerintem nem csak én lennék rá kíváncsi :DD

    ezek a popstickek amúgy nagyon aranyosak,kár hogy nem pigmentáltabbak kicsit jobban :)

    VálaszTörlés
  3. a szájfény színe nagyon szép! :O a popstick tényleg lehetne pigmentáltabb, de az is szép, bár ahogy látom, inkább narancsos a színe, pedig én pinkesnek gondoltam. és engem is érdekelne a történet, persze csak ha el szeretnéd mesélni. :))

    VálaszTörlés
  4. Én is csatlakozom Nórához, a szájfény nagyon szép :]

    VálaszTörlés
  5. Én is csatlakozom Nórához! Imádom a rúzst, holnap veszek is!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!