2012. szeptember 28., péntek

Az ősz slágerszíne: burgundi

Sötétkék, mustársárga, khaki, burgundi. Ezek a színek tipikusan a 2012-es őszi divatra jellemzőek, és ezek közül is leginkább (a khaki mellett) a burgundi körül van a legnagyobb felhajtás. Személy szerint én nagyon szeretem ezt a színt, már tavaly is tetszett, és már akkor be is szereztem egy ilyen színű felsőt. Nadrágra és pulóverre vadászok még, de igazából nekem bármi jöhet.

A 2012-es őszi/téli divatbemutatók kifutóin is többször feltűnt ez a szín; ebből állítottam össze egy montázst.
Felső sor balról jobbra: Chloé, Jason Wu, DKNY
Alsó sor balról jobbra: Gucci, Tommy Hilfiger, Yves Saint Laurent
(A teljes bejegyzés megtekintéséhez kattints a 'Tovább' linkre!)


DZSEKIK/BLÉZEREK

Bershka (13.995 HUF)

Bershka (6.995 HUF)

Pull and Bear (9.995 HUF)

KARDIGÁNOK

Pull and Bear (6.995 HUF)

 Bershka (6.995 HUF)

FELSŐK

Zara (2.995 HUF)

Zara (5.995 HUF)

NADRÁGOK

Zara (7.595 HUF)

Pull and Bear (4.995 HUF)

RUHÁK

Zara (13.995 HUF)

CIPŐK

Bershka (13.995 HUF)

Zara (8.995 HUF)

Zara (9.995 HUF)

EGYÉB KIEGÉSZÍTŐK

Pull and Bear (1.995 HUF)

Sál (4.595 HUF)

Zara (27.995 HUF)

INSPIRÁCÓ
Így a bejegyzés végére pedig itt egy kis inspiráció, ha esetleg nem lenne ötletetek, hogy mivel vegyétek fel burgundi színű ruhadarabjaitokat. Az én kívánságlistámon rajta van egy ilyen árnyalatú nadrág, és egy arany felső de inkább pulóver: a kettő együtt csodásan fog majd mutatni.











Nektek tetszik ez a szín? Van ilyen ruhadarabotok?

3 megjegyzés:

  1. Én is kajtattam már tavaly egy ilyen színű bőrnaci után, de nem jártam sikerrel. :( Idén tuti beszerzek valamit! Az inspirációs képek nagyon jók. :)

    VálaszTörlés
  2. Már sok helyen láttam ezt a színt és bár nincs még semmim ami ilyen lenne, de úgy érzem egy harisnyát és egy szoknyát mindenképpen be fogok szerezni!

    VálaszTörlés
  3. az utolsó képen való árnyalatért évek óta járom a turkálókat sikertelenül, máshol meg túl nagy a választék. nem találom a tökéletes színt. sajnos. amúgy a lilásért már nem vagyok oda annyira.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!