2012. augusztus 10., péntek

TAG

Néha ki szoktam tölteni egy két TAG-et, hogy legyen pár személyesebb post is. Remélem nem unjátok.

SMINK
Pirosító vagy bronzosító? - Nyáron bronzosító, télen pirosító.
Szájfény vagy rúzs? - Régebben inkább rúzst mondtam volna, de most már szájfény.
Szemceruza vagy szempillaspirál? - Szempillaspirál.
Alapozó vagy korrektor? - Korrektor.
Semleges vagy színes szemhéjpúder? - Semleges.
Préselt vagy por szemhéjpúder? - Mindenképp préselt, mert egyszerűbb és praktikusabb.
Ecsetek vagy szivacsok? - Ecsetek.
Tumblr_m8am90azj51rqlumto1_500_large

KÖRÖM
OPI vagy China Glaze - China Glaze lakkhoz még nem volt szerencsém, úgyhogy OPI.
Hosszú vagy rövid körmök? - Örülnék a hosszúnak, de sajnos nem nő meg a körmöm, amúgy meg egyértelműen a hosszúra szavazok.
Mű vagy saját köröm? - Saját.
Élénk vagy sötét körömlakkok? - Inkább sötét.
Mintás vagy egyszerű köröm? - Hiába imádok körömmintákat festeni, akkor is inkább az egyszerűt mondanám.
Tumblr_lxa83oymh71qctjnko1_500_large

TEST
Parfüm vagy testpermet? - Parfüm, minden nap. :)
Testápoló vagy testvaj? - Testvajat még sosem próbáltam, úgyhogy testápoló.
Tusfürdő vagy szappan? - Tusfürdő.
Lush vagy más ilyen márka? - Szeretem a Lush-t.
Tumblr_lwd6j5dzln1qev6wfo1_500_large

DIVAT
Farmer vagy szabadidő nadrág? - Farmer.
Hosszú vagy rövid ujjú póló? - Képtelen vagyok elviselni a hosszú ujjú pólókat, úgyhogy rövid.
Egyberuhák vagy szoknyák? -  Egyberuhák, mert kényelmesebbek.
Csíkos vagy kockás? - Egyikért sem vagyok oda annyira, de inkább kockás, a csíkos ruhadarabok egyáltalán nem tetszenek.
Papucs vagy szandál? - Szandál.
Sálak vagy kalapok? - Egyik sem, de télen ha nagyon hideg van, akkor sál.
Egyszerű vagy nagy fülbevalók? - Egyszerű.
Nyakláncok vagy karkötők? - Mindkettő.
Magassarkú vagy lapos cipő? - Mindkettő.
Cowboy vagy lovagló csizmák? - Biker boots. ;)
Kabát vagy pulcsi? - Mindkettőt nagyon szeretem, nem tudnék választani.
Tumblr_m8bkyof6gn1qh4slgo1_500_large

HAJ
Hullámos vagy egyenes haj? - Hullámos!!!
Konty vagy lófarok? - Mostanában inkább lófarok, de a kontyot választanám.
Hullámcsatok vagy nagy csatok? - Hullámcsatok.
Hajlakk vagy zselé? - Soha nem használtam egyiket se.
Világos vagy sötét haj? - Világos.
oldalfrufru vagy sima frufru? - Oldalfrufru.
Fent vagy lent? - Ezt nem értem. :DDD
Original_large

EGYÉB
Eső vagy napsütés? - Szeretem a napsütést, és régebben utáltam az esőt, de kb. 2 hónapja már rendesen örülök, ha esik. Nem tudom miért, de szért még mindig inkább napsütés.
Nyár vagy tél? - Nyár.
Ősz vagy tavasz? - Tavasz.
Csoki vagy vanília? - Csoki, de betegesen imádom a vaníliát.


2 megjegyzés:

  1. Nem igazán értem, minek kell lovaglócsizmát hordani egyébként a divat világában. Ugyanis lovaglásra van tervezve. Nem véletlenül hosszú a szára, hogy bele tudd tűrni a lovaglónadrágot, és nem véletlenül van sarka, hogy ne ragadjon bele a kengyelbe a lábad. Nem olyan leányálom melegben azt viselni... Ja, és nem olcsó mulatság.

    VálaszTörlés
  2. Oh, those dark nails look fabulous! Just when I thought i will go for nudes next time...

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!