2012. augusztus 24., péntek

NOTD - Vanília

Ezt a körömlakkot barátnőmtől kaptam névnapomra, és nagyon tetszik. :) Az az igazság, hogy sosem választottam volna egy ilyen árnyalatú lakkot, mert nem szeretem a pasztell színeket, de ez tényleg tetszik. Nekem a vanília jut róla eszembe, amit pedig imádok.

Ez az első körömlakkom az Avontól, úgyhogy írok róla pár sort. Az üvege nagyon tetszik, egyszerű és letisztult, semmi fölösleges díszítés, jól zár. Az ecsetével sincs semmi baj, nem túl széles, és nem is túl vékony, könnyű vele dolgozni. Két réteg kell, hogy olyan szépen fedjen, mint ahogy a képen is látszik, hamar szárad. A körömlakk pontos neve: lemon sugar.


Nektek tetszik ez az árnyalat? Szeretitek az Avon lakkokat?

13 megjegyzés:

  1. Ugyanilyenem van. :) Nekem tetszik, néhány képemen úgy virítót a sötétkék kardigánom mellett. :D (és boldog névnapot, kissé utólag is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg a barna bőrömnél virít most nagyon. :) Köszönöm!

      Törlés
  2. De szép! Van egy hasonló színű lakkom, nem használtam eddig, de azt hiszem ezek után adok neki egy esélyt. :)

    VálaszTörlés
  3. jó ideje gondolkozom a megvételén.. hmm ;)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem az Avon lakkokat, és ez a szín is nagyon tetszik. Én is most készülök beszerezni pár pasztell színt, lehet felveszem a listára. : )

    VálaszTörlés
  5. Tényleg olyan mint a vanília! :) Én imádom az Avon lakkokat, a kedvencem az Aqua fantasy, ami egy türkizes árnyalat, de a pasztell színeket is szeretem.

    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. This color looks amazing <3 Love it !!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a szín és tetszik a blogod is. :) Ha van kedved, nézz be hozzám :)

    http://fashionandmore95.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!