2012. április 5., csütörtök

Pull & Bear Neon Flash lookbook

A Pull & Bear áprilisi lookbookja elég egyszerű lett, de szerintem nem is baj, kell néha ilyen is, nekem bejön. A ruhák viszont rengeteg féle színben pompáznak. A modellnek pedig nagyon szép arca van. Én abba is belegondoltam, hogy nem lehetett valami nehéz dolga, mert minden képen csak oda kellett állnia poker arccal. :D





Már elég rég voltam vásárolni, de nem sokára valószínűleg megyek, és hát ugye a Pull&Bear-be is mindig benézek...
Amiket szeretnék:

Farmer rövidnadrág (4.995 HUF)

Színes rövidnadrág (4.995 HUF)
Ez van minden féle színben, még mentában is, de nekem a neon pink, és a neon narancssárga tetszik. A pinket valószínűleg majd megveszem, nagyon szeretném.

Színes nadrág (5.995 HUF)
Ez 17 (!) féle színben kapható, nekem ebből is a rózsaszín tetszik a legjobban. Igazából sötét vörös nadrágot szeretnék leginkább, de olyat most nem láttam sehol, úgyhogy ha valaki látott, akkor megköszönném, ha szólna. :) Fekete nadrágom pedig még mindig nincs... :D Pedig az tök alap darab. (Tudom, hogy sokan menta színű nadrágot kerestek, ezért jelzem, hogy ebbe is van szép menta színű.)

Farmer (8.995 HUF)
Az a csillagos milyen jól nézne már ki egy laza, sima fehér pólóval, és egy tornacipővel. A másiknak, meg különleges a színe.

Dype dye kardigán (6.995 HUF)
Aaa, ezt imádom! De elég drága ahhoz képest, hogy csak egy kardigánról van szó...

Neon pink kardigán (5.995 HUF)
Eléggé beleőrültem ebbe a színbe.

Cipzáros pulcsi (6.995 HUF)
Ez rózsaszínbe, és mentába is szívesen hordanám.

Pulóver (6.995 HUF)
Ez is több féle színösszeállításban van, de nekem csak ez tetszik, és ez nagyon. :)

Laza póló (3.995 HUF)
Itt is mindkettő tetszik, de nálam most egyértelműen az a brutál kék színű nyert. Ezt szerintem ha látom, akkor majd megveszem, mert beleszerettem.

Mintás póló (5.995 HUF)
Nagyon jól néz ki, de az ára miatt kizárt dolog, hogy megvegyem.

Florence and the Machine top (4.995 HUF)
Imádom a zenéjüket, és a felső is tetszik, de erre is csak azt tudom mondani, mint az előzőre.

Hátul hosszított korall felső (4.995 HUF)

Amerikai zászlós zokni (995 HUF)
Tiszta jó. :D

Táska (13.995 HUF)
Nagyon brutál színe van, és ezt már láttam az üzletükben is kirakva. Annyira tetszett, hogy meg is akartam venni, aztán megnéztem az árát. Elég vicces, nem tudom, hogy hogy gondolták. :D
Utálom a Pull & Beart, mert mindig fel tudnám vásárolni náluk a fél üzletet.


Nektek tetszik innen valami? Mit szóltok a lookbookhoz?

8 megjegyzés:

  1. omg so many beautiful colours.i love these looks.the florence and the machine top is so great!

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy csak én érzem így, de valahogy az inditexes márkák egyre inkább elszállnak árak terén. Gimis koromban sok cuccomat vettem a zarából, mostanság meg csak leárazásokra meg nézelődni megyek be, mert sajnálok 6-10ezer forintos összeget kiadni egy felsőért. A minőség pedig szerintem változatlan, szóóval nekem is marad a lookbookos nyálcsorgatás.='D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben egyetértek, bennem is ugyanez fogalmazódott meg.

      Törlés
  3. színes zoknik nagyon jóók, de főleg az usa-s :)
    iggen zsann, nagyon elvannak szállva...hidd el, én tudom! :))

    VálaszTörlés
  4. Florence and the Machine top nekem kell, komolyan mondom mért nincs itt Pull & Bear Pécsen? Wááááááá...

    VálaszTörlés
  5. love pull en bear!
    like the colours

    VálaszTörlés
  6. A farmer rövid gatyák okésak!! :)
    Üdv, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. A színes rövidgatyák a legütősebbek :))

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!