2012. április 4., szerda

Oasap rendelés - Megérkezett!

Biztos hallottatok már az Oasapról, hétfőn hozzám is megérkezett a csomag, kb. 9 napot kellett várnom, ami elég jó. :) Amikor elkezdtem felbontani a csomagot, izgultam egy kicsit, mert olvastam  pár negatív véleményt. Nem voltam benne biztos, hogy azt kapom, amit a webshopjukban látok, de szerencsére semmi baj nem volt, épségben megérkezett, a méret is oké, azt kaptam, amit rendeltem. Nagyon örültem neki. :) Ékszerimádatom most is előjött, hiszen 2 nagyon szép gyűrűt választottam.

Szárnyas arany gyűrű
Ha meg szeretnéd rendelni, kattints IDE.



Rókás gyűrű
Ha meg szeretnéd rendelni kattints IDE.
Ebbe az aranyos kis rókába egyből beleszerettem. :)



Nektek hogy tetszenek? 

17 megjegyzés:

  1. nagyon szépek .. én a nyuszifülest gyűrűt akarom megvenni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebay-en is nézz körül szerintem:) jobban jársz:)

      Törlés
  2. nagyon jók:DDD mostmár ne halogathatom én sem a rendelést

    VálaszTörlés
  3. Az elo amit eszrevettem a kepen az a szemed volt. Gyonyoru szep:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm szépen! :) Ez nagyon jól esett most, mert amúgy nagyon nem szeretem a szemem.

      Törlés
  4. Klasszak :) Én nem jelentkeztem, de sok kritikát és véleményt olvastam az Oasapos cuccokról, főképp ékszerekről. Te nem érzed úgy, hogy ékszert felesleges onnan rendelni, mert gyakorlatilag ugyanazok az ebayen is megtalálhatók "fillérekért"? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, ebbe én is belegondoltam, hogy lehet, hogy nem az ékszer lenne a legjobb választás, de a ruhák közül nem fogott meg annyira semmi. Egy táska volt, ami nagyon nagyon tetszett, de az 65$, úgyhogy sajnos felejthettem is el.

      Törlés
  5. úúristen, atomjóók, főleg az első, és milyen gyönyörű vagy a képen!!!!

    VálaszTörlés
  6. ebayen én is láttam ezeket 1 dollárért :D De az 1 hónap míg megjön így érthető h innen rendeltél

    VálaszTörlés
  7. nagyon jók. nekem a rókáról a firefox jut eszembe :DD

    VálaszTörlés
  8. aaa az első gyűrűt én is elfogadnám! lehet ráveszem magam a rendelésre :)

    VálaszTörlés
  9. de szép az a szárnyas gyűrű! :)

    VálaszTörlés
  10. Gorgeous rings xx


    www.misslv.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!