2011. november 14., hétfő

Victoria Secret Fashion Show COMING SOON

Te jó ég! Annyira várom már. Nem, nem leszek ott élőbe, de meg fogom nézni! :D Úgyis utána fel fogják tölteni millió helyre, ahol online megnézhetem. :D Minden évbe megnézem, és imádom! Olyan látványos és szép. Ja és nemrég azon kaptam magam, hogy már kb. másfél hónapja szinte minden nap megnézem a VS Facebook oldalát. Na az mi? :D Akkor eldöntöttem, hogy írnom kell róla, mert rájöttem, hogy imádom, és annyira sajnálom, hogy nincsen Magyarországon. Akárhányszor megnézek egy VS divatbemutatót, képet, vagy simán csak egy interjút, mindig azt látom, hogy ezek a nők annyira tökéletesek, gyönyörűek, és tele vannak önbizalommal! De biztos, hogy ők sem tökéletesek, mert senki sem tökéletes, és ha az alakjukat nézzük, akkor is azt lehet, mondani, hogy nekik 1 picivel könnyebb, mert kapnak étrendet, és van személyi eddzőjük. Jó persze nem azt mondom, hogy bárki másnak nem lehetne ilyen alakja, mert bárkinek lehet, csak akaraterő és kitartás kell hozzá, semmi más. Az arcukhoz meg nem tudok mit mondani, szépnek születtek. :) Ha a divatbemutató majd megnéztem, akkor mindenképp írok róla, egy bejegyzést, amiben mutatok nektek képeket, és linkelek egy oldalt is, ahol megnézhetitek az egész showt egyben.


Miranda Kerr

Ez a kedvenc képem az összes közül, valamiért nagyon tetszik.




Olyan őszinte mosolyuk van! :)
 

Mekkora sürgés-forgás jézusom! Olyan kíváncsi lennék egy ilyenre is, hogy élőbe milyen lehet.


A VS Facebook oldalát ITT találjátok, ahol megnézhetitek a videókat, és a képeket, amiket nem másoltam be ide. (A videót pedig úgy bemásoltam volna, de nem engedte. :S)

Ja, és nézzétek mit találtam! :) forrás
Korábban a magyar modellek közül csak Mihalik Enikőnek adatott meg az a nagy lehetőség, hogy részt vegyen VS divatbemutatón. Azt nem tudom, hogy most Barbinak fotósorozata lesz, vagy a kifutón láthatjuk majd viszont, de már nagyon kíváncsi vagyok! :D Milyen jó lenne egy magyar is az angyalok között! :) (Nemrég lett 18 éves, és azért vállalhat el már munkát a VS-nél.)

Ti várjátok, már a divatbemutatót, meg fogjátok majd nézni? Szeretitek a VS-et? :)

2 megjegyzés:

  1. végre találtam egy mebert akir rajtam kívül is megnézi a VS bemutattokat.
    Amúgy nekem a kedvenc modellem , akit tőkéltesnek tartok és a legangyaliban az Miranda(a kislánya még angyaliba)és akit még nagyon szépet tartok és egyáltalán nem mutatja korát az Heidi Klum -tudom mindenkinek ő a kedvenc modellje , de van benne valami megragadó. :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a Victoria Secretet évek óta. Akkor még sokan nem ismerték amikor én már megszállott voltam. van is itthon egy VS bemelegítőm és egy VS plüss kutyám is amit előszeretettel alkalmaznak bemutatókon is az a rózsaszín. Imádom a lányokat,egyszerűen gyönyörűek kedvencem: Allesandra Ambrosio. Pussziii

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!