2011. október 23., vasárnap

Lang Sonja divatbemutatón jártam

Péntek este az Anker klubban divatbemutatón jártam, méghozzá Lang Sonja 2012-es Hollyroof kollekcióját nézhettem végig az első sorból. :) A tervezőről csak annyit, hogy már kb. 10 éve foglalkozik divattervezéssel, és a mostani New Yorki divathéten is részt vett, ugyancsak a Hollyroof kollekcióval. Lang Sonja imád farmerrel dolgozni, és gyakran használja is ezt az anyagot; ez a 2012-es kollekcióján is szembetűnik. Nagyon élveztem a bemutatót, csak egy kicsit rövidnek találtam, tudtam volna még nézni egy darabig. :D A modellek haja gyönyörű loknisra lett elkészítve, a smink éke pedig az élénk piros rúzs volt. :) Megjegyzem én is pont azt viseltem véletlen. :D Amik különösen tetszettek azok a cipők voltak. Nem tudtam levenni róluk a szemem. A második ami a legjobban tetszett azok pedig a kabátok voltak. Ez volt életem első divatbemutatója, és nem bántam meg, hogy elmentem. :)

Próbáltam képeket csinálni, de nagyon nem sikerültek jól, ezért inkább videóztam. Pár kép azért még nem lett olyan rossz, és nem mosódott el annyira, ezért megmutatom nektek.

Még nem is említettem nektek, hogy az elején volt egy beszélgetés a tervezővel, és még 3 személlyel, akik közül csak 1-et hallottam, hogy ki, valamilyen blog főszerkesztője. (A férfi.) Nagyon érdekelt minden amiről beszéltek, még a kérdést épp, hogy hallottam, de sajnos a válaszokat alig. :S Annyit viszont biztosan tudok mondani, hogy örülnének, ha Budapesten a fiatalok egyediebbek lennének, és minél többen megmutatnák a saját stílusukat, egyediségüket.

Ez a ruha tetszett a legjobban mindközül, tetszik a szabása, és, hogy nagyon szépen kidolgozott. Olyan különleges. Örülök, hogy sikerült egy normális képet csinálnom róla legalább hátulról, még ha elölről nem is.


Igen, elég homályos ez a kép, és nem látjátok annyira, de oda meg vissza vagyok ezért a cipőért. :D Nagyon tetszik.


Micsoda haja van a modellnek! :) Nagyon szép.





Most pedig jöjjön az én kis történetem...
(Tudjátok meséltem már nektek arról a modellügynökségről, akik megtaláltak, és jövő nyáron lesz is velük szerződésem, csak még fogynom kell. Na ők adták a modelleket a divatbemutatóra, pontosan 24-et, és még anno engem is megkerestek, és szóltak nekem, hogy ha még nem is értem el azokat a méreteket, amik megfelelnek, de azért küldjem el őket e-mailbe, és regisztráljak az oldalra mint, modell, mert lesz majd a LS divatbemutató, és hátha én is rész tudnék venni rajta. Gondoltam jó, oké jajj de jó, lehet, hogy meglesz életem 1. divatbemutatója, mint modell. :) Na és akkor elterveztem, hogy még várok egy kicsit, hogy még többet foggyak, hogy legalább még -1 centivel kisebb legyen a derekam, és nagyobb esélyem legyen a divatbemtatóra. Na ja, csak kb. 1 hét múlva amikor magasugráson találkoztam a modellügynökséggel, azt mondták, hogy már volt ruhapróba nem kaptam e-mailt? És akkor jött a döbbenet; "basszus". Mondtam, hogy pont aznap regisztráltam és adtam meg az adatokat. Ha elmentem volna a ruhapróbára akkor simán ott lehettem volna én is a bemutatón. :( Annyira rossz, hogy ezt elszúrtam. Persze lesz még több alkalom is, meg divatbemutató és jövőre ott a szerződés is, meg majd a fotózások de akkoris. És utána már persze megkaptam az e-mailt, hogy mikor lesz főpróba, a koreográfia gyakorlása, mit kell vinni stb, de már nem mehettem. :S Hát ennyi. Ezt azért meg akartam veletek osztani így a végén.)

1 megjegyzés:

  1. Annyira jó neked!! :D
    Modell, modell, modell... csak ez a szó;) Sok sikert!
    Létszí benézel ide:
    http://esztivagyokanditismybonnylife.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!