2011. szeptember 9., péntek

My new shoes ♥

Először is bocsánat, hogy mostanába alig volt post, csak rengeteget kell tanulni. :S Meg nem is csak a tanulás, hanem mellette a heti 2 eddzés + fogyókúrára is figyelni kell, minden nap megyek futni, tornázok itthon és mellette akkor még tanulni is kell nagyon keményen. Nekem most nulladik évben a franciát főleg. Nagyon nehéz. :O
-------------------------------------------------------------------------
Tadamm!!:D Az új cipőm! :D Imáááádom! Aki már régebb óta olvassa a blogom az tudja, hogy már kb. 1 éve vágyom egy fekete telitalpú cipőre, csak Magyarországon sehol nem láttam még EDDIG. Bevallom én nem szeretem az őszt, de megjöttek az őszi ruhák és húúú. Annyi minden szép dolog van, hogy csak kapkodom a fejem, hogy ez is de jó az is de jó. :D Ezt a szépséget a Pull & Bearbe vettem. Amikor hazaértem vele felhúztam a lábamra, és le se akartam venni. :D Ja és tök vidáman keltem, mert alig vártam, hogy belebújjak a cipőbe, kimenjek vele az utcára és megmutassam a nagyvilágnak. :DD Teljesen odavagyok ezért a cipőért. Ja meg a másik! :D A Váci utcai Pull & Bearbe már csak 2db volt ebből a cipőből és az egyik pont jó volt a lábamra! HIHETETLEEEN! :D Sosem szokott ekkora szerencsém lenni. Amúgy ha valaki szeretne még ilyet és már a Pull & Bearbe nem fog kapni akkor nézzen be a Bershkába mert ott is van majdnem ugyanilyen. A Váci utcaiba még láttam egy 37-est meg egy 38-ast. Na de jöjjenek is a képek! :)







Ti vettetek már ruhákat őszre? :) Tetszenek nektek a telitalpú cipők?

7 megjegyzés:

  1. *-*♥ nagyonnagyon szupi! pont ilyen cipőt akarok énis venni őszre! én a deichmannban láttam hasonlót csak nekem az barnában kellene:( de indegy majd kutakodok:/ http://www.deichmann.com/HU/hu/shop/noi/noi-cipok/00008001068357/Csizma.prod?r=5&c=3&filter_size=all&st=PRODUCT&filter_cat=noi/noi-cipok/noi-cipok-csizmak hát nekem ő lenne amit kinéztem! jó találat! GRAT!:)

    VálaszTörlés
  2. Azta k*rva de jól néz ki.:D Mennyibe került? Tegnap Arénában shoppingoltam és ezt nem láttam.:( Imádom a telitalpú cipőket.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Erre egy szó van: GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰ <3

    VálaszTörlés
  4. csönki: A Bershkába 2 féle barna is van, szerintem ott nézd meg és az egyik nem is drága! :) (5000 HUF)

    Andi: Hát drága volt, 14.000 HUF, de már tényleg régóta szerettem volna ilyet, meg a Bershkába se olcsóbb és külföldi oldalakon is ahonnan szerettem volna rendelni sehol nem láttam olcsóbban.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik!<3 és amúgy nagyon tetszik a blogod is! én még csak most lettem a követőd. ez a cipőő ááá*.* egyébként én is imádom a telitalpú cipőket és nekünk a testvéremmel van is 2 telitalpú magassarkúnk, egyébként én még nem hordok annyira, de majd ha egy kicsit idősebb leszek akkor igen.
    Puszi Gaga<3

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!