2011. augusztus 20., szombat

Díjat kaptam! :)

Én is megkaptam ezt a díjat, méghozzá tőlük: Poppy, Nóra, Hollywood-dreams, Cynti. Ezúton is szeretném megköszönni nekik, nagyon jól esett! :)


Szabályok:
1. Köszönd meg annak a személynek a díjat, akitől kaptad és linkeld be az oldalát.
2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra.
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről.
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük.

A 10 kedvenc...
1. L'oreal Volume Million Lashes szempillaspirál
2. MAC korrektor
3. Max Factor 020-as black szemceruza
4. Essence 03-as Are U Hot? szemceruza
5. Maybelline 422-es Coral Tonic rúzs
6. Essence 44-es It's Up To You szemhéjpúder
7. Catrice 010-es Be Natural! rúzs
8. Astor VIP 313 Nude Kiss rúzs
9. Astor Loud Eyeliner fekete szemhéjtus
10. Essence 02-es Dazzling Silver szemhéjtus

Akiknek továbbadom...
A legtöbb ember, akinek tovább szerettem volna adni ezt a díjat, már bepostolta, szóval minden blognak küldöm, akiket követek, mert megérdemlik, és amelyik blogot követem azt szeretem is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!